Tämäkö suomen kielen hassuin sana?

"karvareuhka" rnrn www.uusisuomi.fi/kulttuuri/7...ssuin-sana

Lisätty: 26.10.2009 - 18:32

housut pois ja hoitoon

Avainsanat: hassuin_sana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 20:37

äveriäs?mitä oikeesti tarkottaa tai öylätti.. onhan noit hassuja sanoja pilvin pimein

Kysyjän kommentti

Öylätin pisti pappi kieleni päälle eilen ehtoollislla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 14:38

Hassuja onhan niitä,kuten rouva videolla sanoi ja ajattelin just samalla hetkellä lörtsy,murresanat on tosiaan hassuja,mutta peruskielestä...saksalaiset tykkää murmeli sanasta,tarpeeksi ärrrrrää.Pirskatti,pärähdys,pieru....karvareuhkakin.

Lisätty: 26.10.2009 - 15:46

Lettupino,noi on vanhoja juttuja,nyt kysytään sanaa.Myönnätkö syöneesi yöhyönteisiä yömyöhällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 14:55

Mitäs mieltä tästä lauseesta Elä rääkää sitä kissaa enhänminä rääkkääkkään. Tai Kokko sytytä kokko kokokokkokko kyllä kokokokokko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 15:51

Joskus turun telakalla pomo kysyi minulta,että:"Kui sää ny sen RYSSISIT".Eli mokasin yhden työn.Ei liity mitenään venäjään kun muutenkin voi ryssiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 19:22

sanasta en tiedä mutta aikanaan nimi "Bettina Kähö" sai meidät ihan linkkuun naurusta - enpä tiedä mikä siinä nyt olikaan niin hauskaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:24

Herkkukurkkupurkki

noita suomalaisen ärrän ihailijoita löytyy enemmänkin, tunnen kaverin (syntyperäinen Pariisilainen) joka jossain vaiheessa sai käteensä Herkkukurkkupurkin, ja löysi vielä suomalaisen likan joka osasi ääntää sanan, väitti ettei ikinä ollut kuullut mitään niin kaunista

(ihastui ikihyväksi kurkkuihin, suomenkieleen ja vissiin siihen likkaankin ja muutti loppuelämäkseen Suomeen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:24

En nyt tiedä onko hassuin. Ainakaan omasta mielestäni.