Olisko ollut mukava olla matkalla mukana?

Lentäjien epäillään nukahtaneen kesken lennon

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1745520

Lisätty: 02.11.2009 - 12:24

Niin tämä "Hujanen" tömäytti Volvolla lyseon seinään Harjulla 1000 lakes rallyssa 60-luvulla.
Mutta Airbussin ohjaajana eläköity.

Avainsanat: lentäjät_nukahtivat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 11:42

Taitaa olla entinen kapteeni. Siskoni poika on lentokapteeni Finnairilla hyvää matkaa.

Kysyjän kommentti

Minulla on tuttuja lentäjiä myös, tosin jo eläkkeellä. Lentokapteen Hujanen on yksi heistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 12:17

Ei varmaankaan mukava olis ollut olla mukana.Mitähän olivat pojat puuhanneet,jos eivät nukkuneet tai riidelleet?Mun tuli yks vitsi mieleen,muttei sitä voi tässä julkaista;lentäjistä ja sassista...no joo,hauska juttu kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:08

hui kauhia ... en ois halunt olla tuollakaan lennolla mukana....en totisesti... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2009 - 13:53

Tuskin matkustajat olivat tietoisia koko tapahtumasta. Mukanaolo olisi mennyt ihan kivuttomasti siinä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 14:16

En ole koskaan lentänyt,en uskaltaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:01

kaikkihan on mahdollista, ja useimmat jutut tapahtuu ainakin joskus,

lennon aikana nyt tuskin pahempaa hämminkiä oli, ne on sitten ne jälkiselvittelyt,

vähän samaan tyyliin on kerran sattunut, kapteeni sai kesken lentoa sydärin, pari emoa yritti pitää kipparia hengissä, perämies ja yksi emo lensivät meidät turvallisesti määräkentälle (lasku oli vähän normaalia rajumpi pomppu) ja sitten vielä joku saksalainen kanssamatkustaja piti hirmuista murmutusta kun ruoka- ja juomatarjoilut oli lopetettu kesken matkaa

eipä siitäkään kokemuksesta mitään traumoja tullut, vähän jälkikäteen mietitytti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:56

Ei kai sitä matkustajat pahemmin huomanneet, tuollaista pientä lisälenkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 18:52

Oliko se niin,että finnairin lentäjä sanoi toiselle jotta nyt lähdetään SASsiin ja siitä syystä sai kenkää?