Minkä alan kysymykseen SINÄ luulisit osaavasi vastata ?

Minä luulisin osaavani Koneet ja Laitteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 11:27

Mummokin sanoi, nämä on koneita hohtimista! Joten minäkin "vähän" tiedän niistä.

Kysyjän kommentti

Hohtimet oli hyvä veto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 11:39

Älykkyystesti
Seuraava testi koostuu neljästä kysymyksestä ja kertoo oletko todella ammattilainen.

Rullaa kysymyksen jälkeen aina alaspäin ja löydät oikean vastauksen. Kysymykset eivät ole vaikeita.

1. Kuinka laitat kirahvin jääkaappiin?

(Rullaa alas nähdäksesi vastauksen!)

Oikea vastaus: Avaat jääkaapin oven, pistät sisään kirahvin ja suljet oven.

Kysymyksen tarkoituksena on testata, ajatteletko yksinkertaisia asioita liian monimutkaisesti.

2. Kuinka laitat norsun jääkaappiin?

(Rullaa alas nähdäksesi vastauksen!)

Väärä vastaus: Avaat jääkaapin oven, laitat sisään norsun ja suljet oven.

Oikea vastaus: Avaat jääkaapin oven, otat pois kirahvin, laitat sisään norsun ja sitten suljet oven.

Tämä testaa kykyäsi ajatella läpi aiempien tekemisiesi aiheuttamat seuraamukset.

3. Kuningas Leijona on eläinten konferenssin isäntänä ja kaikki eläimet osallistuvat paitsi yksi. Mikä eläimistä ei osallistu konferenssiin?

(Rullaa alas nähdäksesi vastauksen!)

Oikea vastaus: Norsu.

Norsuhan on jääkaapissa. Tämä testaa muistiasi. Vaikka et saanutkaan kolmea edellistä vastaustasi oikein, niin sinulla on vielä yksi mahdollisuus näyttää kykysi.

4. Sinun täytyisi ylittää edessäsi oleva joki, mutta se on krokotiilien asuttama. Kuinka selvität tämän ongelman?

(Rullaa alas nähdäksesi vastauksen!)

Oikea vastaus: Uit joen yli.

Kaikki krokotiilit ovat osallistumassa eläinten kokoukseen.

Tämä testasi kykyäsi oppia nopeasti aiemmin tekemistäsi virheistä.

Andersen Consulting -yhtiön mukaan n. 90% testatuista ammattilaisista vastasi kaikki kysymykset väärin. Kuitenkin monet esikoululaiset ovat yleensä saaneet useita vastauksia oikein. Andersen Consulting sanoo, että tämä kiistatta todistaa vääräksi väitteen, että useimmilla alansa ammattilaisilla on nelivuotiaan aivot.

Lähteet:
Andersen Consulting -yhtiön työhönotto haastattelun yksikkö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 12:00

HAH OPOY; Touché!
Luulisin osaavani vastata viini-kyssäreihin,ainaskin älypään viini&ruoka-osio suujuu hyvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:06

vaikea kyssäri, kun en ole missään alassa guru, enkä edes mestarikaan... mut jos jotain minult kysäset , niin voin yrittää jotain vastauksen tynkää saada aikaiseksi..jos en osaa vastata niin sekin onnistuu , joskos vaik yhdes etsimme googlesta apua ....tai muualta jossa on tietoa....kyssäriisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:11

Kulttuuriaiheisiin, vieraita kieliä koskeviin, yhteiskunnallista päätöksentekoa koskeviin ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:29

No jos nyt ihan tämän aamuväivän kysymyksiin olisi kysymistä niin. Miten rakennetaan hyvä marjapensaankehys, tunnin päästä menen toisiin tehtäviin. Eikös ollutkin täydentävä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:11

kylähullu ei kavahda minkään alan kysymyksiä,
se jää lukijoiden vastuulle mitkä vastaukset oikeiksi uskovat

(osaa ne muutkit kuin savolaiset venkoilla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.10.2009 - 16:45

On noita viisaita jo tuossa yläpuolella, joten eihän minun enää tarvitse tässä iässä osata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 17:04

profiilista lainattu : "kaikkien alojen amatööri"

valmis yrittämään mitä vaan, joskus osuu kohdallekkin (ainakin omasta mielestä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 18:04

Aika vahvoilla olen, jos kysytään Lapista, kirjallisuudesta tai historiasta.
Ja tietenkin olen oman elämäni asiantuntija, kuten me kaikki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2009 - 19:00

Millään alalla en ole huippu tai haka, mutta monenmoiseen pystyn jotain vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:39

lääketieteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:26

Mielipidekysymyksiin.