Jokos olette tutustuneet Picasso-näyttelyyn Hesassa? Ostitteko pienen palan Picassoa?

www.marmai.fi/uutiset/articl.../-26102009

Avainsanat: taide näyttely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2009 - 04:51

Tuli käytyy duunnikavereiden kanssa.Upeeta, mahtavaa-Suosittelen...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 10:53

Minen ole vielä ehtinyt,kuulin just pääsylippujen olevan kaikkien aikojen kalleimpia,hyi hyi,mutta toisaalta sen tuominen on aika kallis operaatio.Pitänee mennä,vaikka tuskin vetää vertoja Barcelonan Picasso-museolle,se teki vaikutuksen.Mukaan lähti taidejuliste Pablon harvinaisemmasta ajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:15

On taktikoitu niin että marraskuussa mennään. Työpaikalle oli ostettu 500 lippua, olin silloin lomalla enkä varannut lippua. 16 e maksaa lippu ymmärtääkseni, kyllä sen jasaa maksaa. Tuo täytyy nähdä. Ranskassa olen ollut Picasso-näyttelyssä mutta ei se noin laaja ollut kuin Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:14

kertaalleen on tullut käytyä, mahdollisesti teen vielä uusintakäynninkin,
suu auki ja tumput suorassa siellä ihmeteltiin, ostohommat ei tullut mieleenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:37

Kyllähän sielä tuli käytyä jo syyskuun puolella, rihkamaostoksiin en sortunut

Noista pysyvistä näyttelyistä, Picasso museoista, melkein paras taitaa löytyä Hakonesta Japanista, kannattaa poiketa jos siellä päin sattuu liikkumaan (ei ole Barcelonakaan paha ja paljon lähempänä)