Onko teidän mielestänne sikafluenssa vaarallinen jos ei kuulu riskiryhmään?

Minä en kuulu riskiryhmään ja minulla on juuri nyt sikfluenssa ollut perjantaista lähtien.Kouluunkin tuli jo lupalaput rokotteeseen mutta ei sitä niin väliä oo ottaa kun joku englantilainen oli siinä halvaantunut että...mielummin sairastan sen kun halvaannun.mulla se on silleesti vähän tavan flunssa paitsi että aikamoinen kuume:39,2Mut toivon että paranen pian.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 09:47

Seuraa tilannettasi ja juo,lepää ja ota iisisti.Kaikkea aikansa.Meinaan ottaa rokotteen,kuulun riskiryhmään vaikken ole yli-ikäinen enkä ylipainoinen saati sairaalloinen,mutta varmuuden vuoksi,jos tilaisuus tulee eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 09:01

Kaikki sairaudet ovat vaarallisia.
Toovottavasti tautisi hellittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:09

Uskon ja toivon että nuoret ja terveet pärjäävät hyvin.Tsemppiä ja paranemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:30

Pikaista paranemista, Pyry!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 10:06

Parane pian. Lepäilet nyt vaan ja kyllä se siitä helpottaa. En itse ota rokotetta sanokoot muut mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:06

Vaikea sanoa, riippuu yksilöstä. Jo tavallisiakin kausi-influenssoja varten otetaan rokote, miksei sitten tuohon. Jollain saattaa olla tauti josta ei edes tiedä ja tulee seurauksia mutta riskejähän on aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:29

Mielestäni on fifty fifty tilanne, jokainen tekee itse päätöksen, sillä itse parhaitan tietää missä kunnossa on rokotushetkellä. Onneksi ei ole vielä menty pakkorokotukseen, melkein kaikille on hankittu rokotteet, päättäkää itse Paranemisiiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 15:53

ei mun mielestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:02

Itse kuulun astmaatikkona riskiryhmään.Rokotus ehdottamasti otetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:30

On vaarallinen. Aina. Kuulun riskiryhmään sydänsairauteni takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:39

Terveelle (nuorellekin) aikuiselle ihmiselle sikainfluenssa ei todennäköisesti ole kovin kummallinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.10.2009 - 19:33

Onhan se vaarallinen tauti jo valmiiksi sairaille ihmisille, mutta kyllä muuten terveet nuoret siitä selviää ilman suurempia komplikaatioita. Parane pian ja muista levätä tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 20:40

ei ole vaarallinen, selviät hengissä vaikka lujille ottaa välillä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 22:17

Kuuntelen juuri uutisista hehkutettua juttua siitä kuinka nuori nainen on kuollut sikainfluenssaan. Vasta iltauutisissa kerrottiin, että hänellä oli taustalla pitkäaikaissauraus. Eli jos on terve niin en missään nimessä kannata rokotusta. Yksin siihen tautiin ei kuole. Pikaista paranemista sinulle, pyry!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:28

eipä juurikaan