Terveisiä Signe Branderin valokuvanäyttelystä!Stadi on muuttunut kovasti sadassa vuodessa,kuvat todistaa?!

Suosittelen,menoa ihailemaan kauniita kuvia menneestä ajasta Stadissa,elämänmenoa ja ihmisiä.Hieno näyttely Hakasalmen huvilassa.

Avainsanat: signe brander valokuvanäyttely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2009 - 09:04

Hänen kuviaan olen nähnyt muualla ja aion käydä näyttelyssä ensi viikolla. On kuulemma loistava näyttely.

Kysyjän kommentti

Kipin kapin,ennenkuin poistuu valikoimista,karsoppa tarkkaan esim.kuva sata vuotta sitten koirat Korkeavuorenkadulla pieniä mäyriksen kokoisia ja tänä päivänä suuria vinttikoiria;nauratti meit suuresti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 17:51

Onko muuttunut parempaan vai huonompaan suuntaan?

(Asun 1850 rakennetussa "palkkimajassa" ja täällä on hyvä ilmasto).

Lisätty: 26.10.2009 - 00:07

Aloin katsella niitä täällä kotona:
images.google.fi/images?hl=f...mp;start=0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 17:57

Signen kuvia olen katsellut useammassakin yhteydessä, tosi hyviä ja mielenkiintoisia dokumenttejä, tuo näyttelykin on listalla 'heti kun joutaa' periaatteella

www.hel.fi/wps/portal/Kaupun...men+huvila

www.hel.fi/wps/portal/Palmia...men+huvila