Tämä on vaikea kysymys...

...olen monta kertaa miettinyt asiaa. Tapasin tässä pari viikkoa sitten yhden naisen ja hän kertoi että on käynyt lähiaikoina Israelissa "Pimeässä huoneessa", tottakai utelin että mitä siellä tapahtui. Sen verran hän kertoi että tultuaan hän erosi miehestään ja kahdesta lapsesta. Enempää en kysynyt, mutta aikamoinen se Huone täytyy olla.

Lisätty: 25.10.2009 - 17:08

-sen verran sitkeä olen ja menen hänen luo ja kyselen asiaa enemmän.

Lisätty: 25.10.2009 - 18:00

-no pitäskös tästä vielä siivelle hypätä ja mennä paikanpäälle, toiviomatkat järjestää niitä matkoja Suomesta.
On se kumma kun napsulaiset ovat hyvin tietäväisiä, ei kuitenkaan tähän ole kukaan oikein vastannut, kysyin asiaa
vuosi sitten. Mutta nyt minulla on tämä naisystävä joka vielä sen minulle kertoo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 17:05

vuosi sitten oli puhe samasta, eipä ollut kaksinen anti silloin

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/5268

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 17:19

Siellä ovat ymmärtäneet aivan väärin luvatun maan ja maailman täyttämisen.
Ei siinä raamatussa sanota että se täytyisi tehdä "ympärileikatulla".

Kyllä kaikki juutalaiset on kauppamiehiä kun jenkitkin niitä kumartaa.

Lisätty: 25.10.2009 - 17:47

Olisko tälläinen?
seksiriippuvuus.blogit.fi/pi...iaddiktio/

Minä olen vlmistanut valokuvani yli 50-v sitten ja käytin pimiötä filmin kehityksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 17:35

Mikä vika ympärileikatussa on?
Eipäs selvinnyt vieläkään näämmä se "pimeän huoneen"arvoitus;pitäiskö mennä ja tehdä tutkimusmatka Israeliin.Onko se jonkin kaupungin "juttu" tai mihin sinne mennään,et löytää tämän erityisen"pimeän huoneen".Miumaumukko,otahan selvää ja kerro muuten mä tulen aivan pimeäksi!!

Lisätty: 25.10.2009 - 18:25

Nyt heti mars mars kysymään miumau sun naisystävältäsi asiasta,jumppis lisäs
mielenkiintoisen blogin,tämähän kehittyy jännittävään suuntaan,mut mun pitää nyt
mennä ruokakaapille tarkastamaan se;palaillaan!

Lähteet:
toiviomatka pimeään huoneeseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 17:39

Ei hajuakaan, mutta tulee mieleeni että se voisi olla jonkinlainen itsensä tutkiskelupaikka ja Jumalan läsnäolon aistimishuone. Tiedä häntä, tutumpi on hiljainen huone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2009 - 18:17

Jotain uskonnollisia juttuja, mutta en tiedä mitä. Ehkä siellä luvataan luopua maallisesta ja elää vain Jumalalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 20:09

Pimeä huone? Varmaan jotain jännää siellä olisi tiedossa.
En oikein jaksa uskoa noihin juttuihin että siellä nyt mitään yltiöihmeellistä tapahtuisi
- olispa vaan kiva kuulla lisää!!

Ihmismieli se on kummallinen "altistuessaan" kaikenmoiselle - naapuri koululla järjestettiin Nokia Mission tilaisuus tuossa muutama vuosi takaperin. Ihan piti käydä katsastamassa uteliaisuuttani mitä siellä tapahtuu silloin nämä asiat olivat kovasti uutisissa.
Kyllä siellä meno oli aikalailla toisenlaista kuin meikäläisen kirkkopyhänä konsanaan. Ihmiset ihan oikeasti näyttivät kupsahtelevan lopuksi edessä nurin ja ihan taju kankaalla - oikein tämän omin silmin totesin. En tuohon leikkiin tohtinut itse ryhtyä.

Olen tätä päässäni pohtinut ja todennut että jos ihmismieli saavuttaa jonkilaisen "transsin" tai uskoo ihan mielettömästi johonkin asiaan - kuin pässi uusiin sarviin - niin niillä asioilla on taipumusta tapahtua! Kyllä siinä varmasti yksi pimeä huonekin tuo vastauksen ja muuttaa elämän suuntaa (tai vaihtoehtoisesti sekoitaa pääparan lopullisesti)
Meissä jokaisessa piilee ihan mielettömät voimavarat.

Eipä noilla asioilla- joita ei tunne - kannata ihan kamalasti leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 08:09

Voe hyvä mies ota nyt äkkiä selevee mikä se semmonen pimmee pytinki on. Ihan vuan mielenkiinnosta. En kyllä mänis ite semmoseen koppiin, kun on noita eroja jo sen verran koettu ja nyt oes elämä jo ihan mallillaan, mutta oes hyvä neuvoo toesia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:05

Pimeässä ei valoa näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 12:48

Mieluummin olen valossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:24

en kans taitais uskaltaa sinne pimmiään mennä , tiedä minkä laisis jutuis sielt ulos tulee ... tarkoitan tätä hataraa päänuppia ja aatoksia sen ...et minne ne sitten katoo ja mitä tilalle tulee huiiiii .. :(