ollaanko nyt talviajassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 16:03

ei olla, just aamuyöstä vaihdettiin kesäajasta normaaliaikaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 16:00

Voisitteko katsoa sieltä combunne oikeasta alanurksat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 16:07

Juu,ei menny läpi...;O.NORMAALIAJASSA ollaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 16:24

Kylläkai se on talviaika kun päivällä satoi lunta, ei kyllä ainakaan kesäajalta tuntunut. Totta puhuen miun puolesta olkoon mikä aika tahansa, kuka kumma lie keksinyt koko jutun ja simputuksen kun kelloja pitää ruuvata monta kertaa vuodessa. Olisko tää nyt sitä kuuluisaa soutamista ja huopaamista, en todellakaan tiedä ja mitä se mulle kuuluukaan pitäköön keksijät aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 16:29

Näin se on nähtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 16:32

ollaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 16:48

Tuossahan noita normalivastauksia olikin. ei talvi- vaan normaaliajassa. Ilmeisesti helpompi ymmärtää käsitteet varsinkin nuoremman sukupoiven.Talviaika ja kesäaika.Todellisuudessa talviaikaa ei ole vaikka mediakin siitä puhuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 17:29

Jännä että tätä näitä siirtymiä nimitetään kesä- ja talviajaksi. Kesäaikahan se poikkeava on, tämä talviaika on aina ollut tämä. Ei kyllä tunnu mitenkään talviselta tämä aika. Huomiseksi luvattiin + 7 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 17:55

Talviaikaa ollaan tultu jo yli 12h,yhtä pimeetä nyt kuin kesäajan loppuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 20:06

Näinhän sitä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 20:56

Kyllä ollaan talviajassa ja siinä oikeassa ajassa. olis parempi kun ei ainavaihettas kelloja kesä tai talviaikaan. Olis samanlailla kuin ennen kun oltiin nuoria ja kauniita mutta nyt ei olla kuin enää kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:41

Outoja juttuja joita ei täällä meinaa huomata lainkaan, mutta sain tuossa ajan muutettua oikeaan , vaikka ihmettelinkin ohjelmien alku aikoja telkassa.Täällä on aivan sama missä ajassa ollaan pimeys tulee ,kun tulee ja aamu sitten aikanaan alkaa loistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:53

Eipä tuossa talven tulossa ole mitään muuta hyvää kuin normaaliaikaan siirtyminen. Pääsee aamullakin ylös paljon helpommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 23:38

Eiköhän olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 07:14

Ollaan kuin ollaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:30

kyllä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 09:19

Ihan normaaliajassa ollaan. Kyllähän se ihan selvää on myös kun puhutaan "talviajasta".