Taas tuli itku! Mistä löytyy huokea,miel sähkökäyttöinen hyvin toimiva sipulisilppuri?

Avainsanat: sipulisilppuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 15:34

Minulla on OBH Nordican leikkuri jolla saa sitten muutakin pientä silputtua. Todella kätevä ja nopea. Hinta muistaakseni reilu 20,-.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 12:58

Olisko tuolla:
www.geride.fi/fi/?gclid=CK7V...3godgX5-sQ

On: Alligator on keittiöväline, joka leikkaa tai silppuaa sipulin ja vihannekset nopeasti ja vaivattomasti.

Lisätty: 25.10.2009 - 13:08

Kuvakin: www.geride.fi/kauppa/show_im...022_01.jpg

Lisätty: 25.10.2009 - 15:43

Minulla on Iisakki Järvenpään puukko sillä saa perattua kalat ja vihannekset, enkä muuta aio hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 14:27

Alligator näytti maksavan reilusti yli seitsemän kymppiä

huomattavasti halvempi käsipeli löytyy mm.

www.select.fi/?artnr=54285&a...3197761487

ja sitten tuo Alligator löytyykin Claes Ohlssoniltakin parin kympin hintaan

www.clasohlson.fi/Product/Pr...d=70991635

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 15:52

Pistä hei uimalasit päähäsi kun silppuat sipulia! Toimii taatusti ja on edukas ratkaisu!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 16:34

Tiijä nyt noista sähkövehkeistä. Minun vaimollani on sellainen hökötys keittiössä, kun mie sen näen niin saan melkein shokin siinä on niin karmeen kova ääni että on pakko lähteä ulos hermosavuille, kyllä se tehokas tuntuu olevan, en tiedä kyllä merkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 17:51

Ankkuriiii,ootko kurkkinut mun köökin ikkunasta sisään,kun silppuan sipulia turkoosit uimalasit silmillä????Mutta halpa ja hyvä konsti,käsille askaretta ja yleisölle hauskuutta,riippuen asusta ;-O...Toimii myös laskettelulasien kanssa,se silppuaminen!