Ystävämme esitteli pasianssi hommia, minullakin on taltioitu ajankohtainen juttu!

Tuolla Lontoon saarella on nyt menossa WRC-rallye.
Ajoin minäkin kotioloissa Colin McRayn pelillä RAC-rallia 11 vuotta sitten.
Olen näköjään saanut eka pätkälle pohjat hirveän yrittämisen jälkeen.
Näillä tietokonepeleillä ei ole samanlaista tuntumaa kuin luonnossa, totesin.

www.aijaa.com/v.php?i=5138678.jpg

Avainsanat: rac-rally

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 11:42

Sinulla on kumminkin oikeasta rallista kokemusta. Minkä arvosanan antaisit noille ralli peleille, ?

Kysyjän kommentti

Olisko 5- kun ei ole kiihtyvyyksiä mukana. Tunnottomia ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 11:24

Kappas vaan kundia,ne oikealla lukemat eivät sitten olekaan päivämääriä ;-O !MM-luokan harrastuksia kavereilla,pasianssia ja rac-rallia!