miten saa nopeasti kurkkukivun loppumaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2008 - 21:47

Vanhan kansan ohje oli/on; lasilliseen lämmintä vettä liotetaan noin ruokalusikallinen suolaa, jonka jälkeen kurlataan kurkkua tällä vedellä muutamia kertoja kerrallaan, niin johan pöpöt katoavat. Itse testannut eikä kurkkukipuepisodit ole kestäneet päivää kauempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2008 - 22:59

Mahdollisimman paljon huoneenlämpöistä juotavaa. Juoma ei siis saa olla kuumaa eikä kylmää. Tämä on 2000-luvun päivitetty perheenäidin ohje, joka on laittanut matkaan jo useamman kurkkukivun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 16:36

Osta apteeekista Strepsil-nimistä imeskely-tabletteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 20:35

Villainen huivi kaulaan ja sitä pidetään yötä päivää. Villa on luonnonkuitu ja jos ei sitä ole käy muukin lämmin huivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2008 - 00:13

hyviä ohjeita varmaan kaikki, mutta paras kyllä löytyy vasta selvitettyäsi kurkkukivun syyn