Pidätkö kuorolaulusta ja oletko itse laulanut kuorossa?

Mulla ei ole nuottikorvaa, joten en ole kuoroon pyrkinyt mutta kuuntelen musiikkia mielelläni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 09:57

Itse en laulele, enkä ole niin kvin innostunut kuorolaulusta muutenkaan, paitsi Cantores Minores kuoroa pitää käydä pari kertaa vuodessa kuulemassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 09:20

Kouluaikoina piti olla kaikenmaailman kissanristiäisissä. Pitäisin ja laulaisin jos minut huolittaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:45

Ei kauheesti kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:49

Koulun kuorossa aikoinaan.
Laulettiin "Tonava kaunoista" ja iloista italialaista rallia, jonka sanat olivat synkät:
"Oi jos paperia taivas oisi vaan,
ja vaikka merellisen mustetta mä saan,
ei riittäisi ne kertomaan
mä että kärsin TUSKAA!"
Sanojen ja sävelen kontrasti huvittaa vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 11:16

Kirkkokuorossa laulanut sopraanoa,mutta en osannut lukea nuotteja,joten se ura johti kuorokouluun.Oululaisiin Huutajiin haluaisin liittyä,Hgin jaostoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2009 - 12:34

Kuorolaulua riitti minulle lopuksi ikää, kun koulussa joutui esiintymään kuoron kanssa. Cantores Minores on hieno kuoro. Sitä jaksan kuunnella. Johtunee siitä, että veljeni lauloi siinä nuorena poikana ja opin niitä kuorokappaleita kuulemaan ja jotenkin ymmärtämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 13:22

Kouluaikoina kuuluin kuoroon. Nyt eläkeläisenä harrastus on jälleen tullut takaisin. Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 18:47

osakunta-aikaan tuli harrastettua ryhmälaulua, kaikkien onni että pysyttelen kuoroista poissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 22:01

Kehtaanko nyt edes tunnustaa, että kuorolaulu on ihmisen suustaan päästämistä äänistä kammottavinta kuultavaa...O( Anteeksi jyrkästä mielipiteestä mutta joskus on uskallettava sanoa asia niinkuin se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:07

Vain ulkomaan matkoilla on tullut kuorolaulua harrastettua. Vastaanotto on ollut suotuisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:30

en pidä ja olen joskus laulanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 08:59

Kysymys on aika hiljattain ollut jo täällä, vastaus on: en pidä. En kuuntele enkä ole koskaan laulanut kuorossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 22:14

Kyllähän sitä kuuntelee, jos on hyvä kuoro. Itse on kuulu mihinkään kuoroon.