Vieläkö on puissa lehtiä jäljellä?

Täällä on muutama haapa ja vaahtera melko keltaisenaan lehtiä. Yleensä haavat ensimmäisenä pudottaa lehtensä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 09:11

Koivuissa on vielä lehtiä,ovat nyt tosi kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 09:15

Koko viikonlopun olen niitä putsannut pois raision parkkipaikoilta ja lehmuksissa niitä riittää vielä viikon verran.Kauniitahan ne on sillä puissa,mutta maassa jo vaarallisiakin liukkauden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 09:20

Paljon. Sireenimmekin on täysin vihreä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:20

Eilen illalla tassuttelin saunaan pihojen poikki,aikaisemmin en ole kiinnittänyt huomiota,kuinka paljon lehtiä oli maassa.Pihat keltaisen maton peitossa,puissakin vielä jokunen,mutta se liukkaus tulee olemaan aikamoinen ellei huoltokundit pistä todella hösseliksi.Mölykoneiden sijasta haravat ym.pelit ja pensselit sutimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:21

Muutamassa koivussa vielä löytyy. Tammessa lehdet tosi tiukassa ja sireenit kuin kesällä (onkohan pensaita,mutta kuitenkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:44

Sitä mukaa niitä sieltä riittää,kun haravoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:58

paljon on jo maassakin, mutta vielä enemmän puussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:59

Meillä tammet pudottavat lehtensä lumelle ja pakkasten tultua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 11:10

on aika paljonkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2009 - 12:30

Näkyy olevan vielä aika paljon. Lehmukset kauppatien varrella olivat vielä osittain vihreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 13:21

Kyllä niitä paljon on vielä puissa, vaikka ahkerasti niitä olen jo haravoinut niin työtä on vielä moneksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 14:14

Lehmukset ovat vielä täysin vihreitä,vaahterat pudottaneet lektensä ja koivut vielä keltaia, mutta ledet harventuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 14:45

kaikissa lehtipuissa näkyy lehdet vielä olevan,kovasti kukkivatkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 15:54

joo haavat on juuri tiputtamassa viimeisiä lehtiään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 18:49

enemmän kuin puolet vielä puissa, haravoitavaa piisaa jatkossakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 20:59

Omenapuissa on nyt vielä paljon lehtiä,mutta kyllä ne vielä ehtivät pudota seltä puusta maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 22:04

Olen jo jonkun aikaa odotellut, että tulisivat nyt viimeisetkin alas, että saisi haravoitua ennen kuin lunta saadaan. Mutta kun ei! Pitävät meitä haravan varressa olijoita pilkkanaan. Tiputtelevat tulla yksitellen ja hitaasti. Etenkin pihamme tammi on vielä täydessä latingissa ja odotuttaa vielä itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 08:30

Tosi paljon on lehtiä vielä jäljellä, osa vielä ihan vihreitä, osa taas kellastuneita.Punertavaa ruskaa on meidän leveyksillä tänä syksynä aika vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 08:41

OLis ihan kiva jos vaikka lehdet olis puussa tonne joulukuulle vaikkapa,

Tai voi tulla ensin lumi sade ja sitten lehdet siihen hangen päällä. oliskohan se hyvän näköistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:31

On.