Käykö ikkunasi takana linnut jo pyytelemässä ruokaa?

Mun ikkunani takana ihan koputtelevat. Miten ne muistaa, että viime talvena oli siemeniä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 09:09

Kyllä käyvät parvekkeella katsomassa jos jotain löytyisi,ne ovat talitinttejä.En voi niitä ruokkia,se on kiellettyä,asun kerrostalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 09:42

Täällä mailla aloittelin pari viikkoa sitten ruokkimisen,kun kävivät koputtelemassa ikkunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 10:20

evästä löytyy vielä luonnosta niin paljon ettei 'kerjäläisiä' ole ilmaantunut, talitintit kyllä kaivelee seinänraoista sinne piiloutuneita itikoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 11:11

en ainakaan ole nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 11:18

Ei vielä koputttele,mutta siihen malliin oksilla pyörivät,että pitäiskö jo siemenpussi mun kaivaa esiin,mutta mokomat ovat ronkeleita ja pähkinät maistuu parhaimmin.Oikean talven aikana sitten pähkinäksi muuttuu siemenet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2009 - 12:28

Pulut käyvät härnäämässä kissaa. Tintit ovat pysyneet puissa. Ja parvekkeella on lintujen syöttäminen kielletty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 13:22

Me olemme lintujen ruokinnan jo aloittaneet ja myöhään kevääseen niitä ruokimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 13:26

Ruokimme lintuja ympäri vuoden. Asumme mukavasti metsän reunalla. Tälläkin hetkellä on monessa paikassa syötävää. Asiakkaita riittää.Ostamme aina isot säkit auringonkukansiemeniä sekä niitä talipallohissejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 15:51

Eipä ole vielä käyneet "koputtelemassa" .

Mökillä tosin olivat kaivelleet fyllejä katonrajasta kiusaksi saakka - Valperi taisi valaista asiaa vastauksessaan: kaivelevat talviunillaan olevia mötiäisiä - aika pirstan pitävät ja sotkua syntyy...

Lintulauta kaivettiin tänään esiin - laitetaan se pihalle kunhan saan isännän "aktivoitua" asiaan.
Nyt tarvitaan vasara ja nauloja jotta saadaan seipäänpäähän nätisti nököttämään.

Onneksi vielä on maa sula ja lämmintäkin niin löytävät syötävää - ajattelen ja uskon niin että luonnosta löytyvä on hiukan monipuolisempaa evästä kuin lintulaudan herkut:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 19:41

lintuja ei isommasti ole pyörinyt tässä, mutta yks hullu orava kaivelee päivät pitkät piilojaan meidän pihaan ja rahtaa kaikenlaista kamaa kuoppiinsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 08:32

Viikonloppuna, sunnuntaina, kun oltiin maalla ja laitoin keittiössä ruokaa, huomasin että talitintti kurkkii ikkunasta sisään. Muutama tintti on näkynyt kaupungissakin.

Lisätty: 26.10.2009 - 09:02

En usko että nälissään ovat vielä tähän aikaan, luonnosta saa ruokaa ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:31

Kyllähän niitä tuossa pyörii. kohta kaivan talipallot esiin