montako jumalaa on maailmassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2008 - 21:35

Maailmassa on vain yksi Jumala (mutta eri ihmisillä näyttää olevan tästä/Hänestä eri käsityksiä)
Tässä yksi linkki ja yksi tiedonlähde asiaan: www.sana.fi/raamattu/raamatt...ko_jumalaa

En nyt lähtenyt näin lauantai-iltana laskeskelemaan montako tuhatta näitä muuten maailmasta, löytyisi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2008 - 16:37

Yksi Ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 19:42

Jumalia riittää kaikille haluaville. Toivottavasti myös suvaitsevuutta.
Yksityisasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2008 - 22:09

Jumalien lukumäärästä en käy kiistelemään, mutta ihmisen käsityksiä jumalasta on ainakin lukematon määrä, lähes saman verran kuin meitä ihmisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2008 - 23:08

ON AINOASTAAN YKSI AINOA OIKEA JUMALA... IHMISET OVAT KEKSINEET OMIA JUMALIAKIN JOITA PALVOVAT