Hyvää huomenta kaikille.Oletko muistanut siirtyä talviaikaan,vai onko sinulla vielä kesä?

Meillä kellot vielä kesäajassa,siirretään tänään talviaikaan.

Avainsanat: kellot talviaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 09:23

Huomenta!Täällä yksi joka meni retkuun.Illalla tuli uni jo Havannan miehen aikana ja aamulla varhain loppui.Hesarin etusivulta valkeni kauhistus,olin tunnin edellä aikaani!Nyt on asenneltu kaikki kellot talviaikaan.

Kysyjän kommentti

Meilläkin siirryttiin normaali aikaan vasta sunnuntai aamuna,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 08:15

ööÖ paljonkos se kello nyt sitten onkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 08:18

Huomenta itsekullekin tasapuolisesti.
Tuolla tietokoneen näytön oikeassa alakulmassa on aika mitä katselen.
Näyttää vielä päivänkin kun vie kursorin päälle.
Pikkukakkosen kello TV:ssä näkyy näyttävän samoin.
Puhelimeni on samassa ajassa. Että sillee mitä tarvitsis vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 08:25

Kyllä on talviaikaan siirrytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 08:29

On niin mukavaa,kun ei tarvi enää niin kauhiasti Syynätä kelloa, kun on eläkkeellä.
Tietokoneessa näkyy "oikea"aika.Ai niin,hyvää huomenta itse kullekin säädylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 09:15

Äskettäin pyyhin pölyt kelloista. Seuraavan kerran sitten ensi vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:27

En talviaikaan vaan normaaliaikaan...En tiedä onko sitten nipotusta,mutta oikeasti on olemassa "normaaliaika" ja kesäaika vaikka mediassakin puhutaan talviajasta.En kyllä ymmärrä miksi uudestaan pitkän tauon jälkeen alettiin taas siirtämään aikoja kun sotien jälkeen siihen oli oma syynsä mutta nykyään siinä menee vain rahaa kun kaikki systeemit joutuu rukkaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 09:39

Eilen napsuttelin että illalla siirrän kelloni, mutta kuinkas kävikään.Odottelin ykkösen 9.55 uutisia,mutta tulikin yhdeksän uutiset. Vähän nolotteli. Muistan aikoinaan kun ystäväni piti tulla aamuvuoroon klo 6.00. Soitteli illalla työkavereilleen, että muistakaa sitten siirtää kellot. Siirsi tietty itsekin, mutta väärään suuntaan, niin että sitten soitteli klo 4.00 kavereille,että missä viivytte! Eikä meinannut millään tunnustaa että itse oli väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 10:26

aika monet värkit pistivät itsensä automaattisesti normaali-aikaan, loput kääntelin jo ennen nukkumaan menoa, jokku varmaan unohtui ja paljastuu vasta joskus myöhemmin, niin tuppaa käymään joka vuosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 11:13

huomenta. talviajassa sitä ollaan.. sai nukkua pidempään =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2009 - 12:21

Kesäajassa olen, ja vain yhdestä kellosta siirrän ajan. Mitä niitä muita siirtelemään, kun en niiden mukaan liiku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 15:19

Normaalissa talviajassa jo meni tämä päivä. Minä ja kaikki hoivattavat vanhukset siirryimme joustavasti oikeaan aikaan. Ei tuntunut isompia ongelmia olleen viime yönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 19:43

puoli vuorokautta tässä jo totuteltu takaisin normaaliaikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 19:44

kesäajassa ollaan vieläkin...kaipa nuo kellon viisarit saa joskus käännettyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:18

Useimmat laitteet toimivat niin hienosti ettei aikaa tarvi muuttaa. Digiboksiin muutin sunnuntaina aamulla, rannekelloon muutin myös eilen. Nythän ollaan meidän normaalissa ajassa jossa on eletty ennenkuin kesäaika "keksittiin".