Kolmen kilometrin viinakauppajono.

Tauno Tiusanen ajeli kerran taksikyydillä Siperian Bratskin kaupungissa, jossa oli sen hetken maailman suurin pato. Taksikuski kuitenkin valisti: hän haluaa näyttää toisen, vielä suuremman nähtävyyden. Verkkouutiset
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=4

Avainsanat: "ruokajonot"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 22:25

Suuri maa - suuret toleranssit!!!

Kysyjän kommentti

just niin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 23:16

siitä puhe mistä puute, neukuissa kyllä kaikki oli mahdolista, omat kokemukset eivät tue väitettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2009 - 00:00

Olen minäkin siellä jonoja nähnyt, mutta silloin jonottivat eläviä kanoja jollain meikäläisten näköisellä nakkikojulla. Kanoja taisi olla alle kymmenen mitä näin kun kävin kurkkaamassa, mutta jonottajia oli varmaankin parisataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 08:19

Siinä sen näki miten tärkeää on viina ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 13:13

Taisi olla Neuvostoliiton aikaa.... lieneekö tuo totta vielä, en tiedä!
En ole koskaan käynyt neukuissa mutta kuultua on!