JMitä mieltä ??Jumitin Riikaan ! Lentoja Hurghadaan ei ollutkaan ja nyt seikkailemme Wienin ja Kairon kautta huomenna Hurghadaan !

Ennakkoaavistukseni lippujen oikeellisuudesta osui oikeaan ! Lennättivät meidät vain Riikaan, josta Hurghadan kone olikin jo lähtenyt aikaisemmin, ehkä lopetan AirBalticin käytön tähän. Join kuitenkin kiniinijuoman hotellin baarissa, joten matka sitten vähän vain viivästyy. Huomenna yöllä olen perillä !!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 23:27

halvin tie ei aina ole suorin, tämän olen oppinut jo aikoja sitten, siitä huolimatta joskus voi ollakkin, harmi ettei nyt sinun kohdallisesi sattunut, tsemppiä niin joskus pääsee johonkin ihan varmasti, oma trekkani on 42 h kohteeseen

Lisätty: 25.10.2009 - 01:56

nyt sulle sitten tuli ongelma siitä Hurdagan iltalämpötilan arvuuttelusta, mutta älä masennu, maailmassa on isompiakin ongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 21:34

Ahaa,siinä kävi sitten niin...maksaako Airbaltic yöpymisenne,varmasti tai ehkä?Minä ainakin sanoisin asiakas-suhteeni irti,koska reitinkin lopettaneet.
Jaksuja mutkikkaaseen matkaanne Egyptin aurinkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 21:48

9. syyskuu 2009 ... Miksi Airbaltic lopetti lentämisen Hurghadaan ? Vastauksia: 4 | Kysyjä: hurjatta | Kysytty: 09.09.09 | Matkailu

Napsussa on tälläinen kysymys, en ymmärrä miksi ei uskota.
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...578#155451
Kävin silloin AirBaltikin sivuilla ja eivät kertoneet miksi lopettivat. (Lentoja ei ollut heidän listoillaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 22:16

Voi itku. Toivottavasti siellä menee kaikki hyvin ja pääsette jatkamaan onnellisesti perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 22:29

Sait seikkailun samaan rahaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 22:52

Voi hurja hurjatta, pitipäs käydä hassusti. Matka jatkuu kuitenkin, siispä hyvää reissua edelleen sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 17:12

Sinulle tulikin sitten pieni rengasmatka. No, jos ei ole aikatauluja, siis työtehtävien takia, niin kyllähän se siitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 00:01

oletkin jo perillä, siitä huolimatta olisi kiva joskus kuulla koko 'matkakertomus' , opiksi ja ojennukseksi tulevia varten