Miksi miehistä (useimmista) tulee jörriköitä ikääntyessään? Useimmat pahantuulisia kiukuttelijoita? Ihan kun uhmaisia pikkupoikia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 21:27

Kannattaako tuota edes miettiä! Miehet ovat oma rotunsa. Niin ollaan myös me naisetkin. Tietyssä iässä haluamme niitä jörriköitä tulenpalavasti. Ja muutama vuosi - emme halua pieninä palasinakaan!

Kun on sinut itsensä kanssa, on mukava seurata näitä jörriköitä ja myöskin niitä naisia, joita nämä jörrikät tahtomattaan pyörittää.

Kysyjän kommentti

Pipsa moi, monta hyvää vastausta tuli tähän kysymykseen - ja sinulla se oli aika naulan kantaan "kannattaako tuota edes miettiä -miehet ovat oma rotunsa" näinhän se taitaa olla.

Menen liian usein siihen retkuun että ajattelen miesten ja naisten olevan samanlaisia..

Tuo miesten kiukkuisuus vanhemmiten:
naisten vaihdevuosista puhutaan paljon - mutta entäpä miesten vaihdevuodet: testosteroiini laskee ja ukot käyvät kiukkuiseksi-
Omalleni sanoin edellisen "mysrskyn silmässä" että otapas kuule testosteoriini tasosi selville kun menet seuraavan kerran työterveyslääkärillesi - tuo testi saattaa paljastaa paljon noista mielealan heittelyistä, Lupasi testauttaa" JES!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 22:32

No oisko teillä naiisimmeisillä ehdotuksia, millaisia miesten tulis olla?
laittakaa vaikka uusi aloitus aiheesta.

Mitäs jos olis hyväntuulinen jörrikkä, kelpaisko se..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 22:45

Eniten minuakin ottaa päähän vanhemmissa miehissä se kakaramaisuus. Valitetaan joka asiasta tai murjotetaan suurin osa ajasta. Koskaan kukaan ei osaa tehdä heidän mielestään mitään oikein. Ala-arvioivat naisia ja alistavat. Tapasin sellaisen vasta reilu vuosi sitten, enkä todellakaan voinut ymmärtää hänen käytöstään. Pienet sukulaispojatkin ovat fiksumpia kuin vanhat miehet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 23:39

Kukas ne miehet kasvattaa jo pienestä lähtien? Katsokaa peiliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 23:46

se mitä kuuntelee (joutuu kuuntelemaan) vaikuttaa aika vahvasti siihen miksi muuttuu, mietippä sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 09:13

Meidän isäntä on ainakin väsynyt minuun ja yhteiseen pakolliseen elämään. Vähemmästikin ukko murjottaa ja on kärttyinen. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:09

Haluaisin olla vanhana mukava, rento, huumorintajuinen ja kaikinpuolin leppoisa otus joka on sinut ympäristön kanssa. Mutta tuo jörrikäksi muuttuminen on edennyt jo pitkälle ja sekös harmittaa. Tietääkö kukaan mitään lääkettä tähän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:14

Tuossa kohtaa vallitsee tasa-arvo eli naiset muuttuvat myös ikää myöten, sanan jörrikkä paikalle voisi laittaa jonkun toisen sanan kun puhutaan naisista. Ikääntyvien asiat ovat erilaisia kuin nuorempien, siitä kait se johtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:33

Juup, sen kun tietäisi! samaa olen miettinyt. edellisestä tuli erokin tämän takia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 16:48

Olen myös sitä mieltä, että vanheneva mies on usein oikea kiukkupussi. Kaikki pitää olla niinkuin ennenkin. Jos tulee muutoksia päivän rytmiin, niin pasmat sekoaa heti.Sehän sitten kohdistetaan vaimoon, tietenkin.