Täytteletkö ristikoita?Itsellä jää yleensä yksi tai kaksi sanaa arvoitukseksi.

Avainsanat: paraisilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 19:12

Tällä kertaa näyttää Apu-ristikkolehdessä jäävän tää keskiaukeaman ristikko siihen vaiheeseen, et yks - kaks sanaa saan sinne ja loput jää arvotukseksi, eli päin vastoin kuin sulla... mut täyttelen sitä ja pähkäilen ristokkolehden seuraavaan ilmestymiseen asti ainakin ja josko jo sit ois käyny äly ja väläys mulla tään ratkomises..?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 19:01

Attu ja Kuitia mm. Paraisilla. Täytän paljon ristikoita, eikä yleensä jää sanoja puuttumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:02

Olen aika innokas ristikoiden täyttäjä,mutta harvoin ratkeaa täydellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:07

Täytän tosi helppoja ristikoita. Älliä kullekin. Ei oo taitoo vaikeempiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:23

ainoastaan sudokuita.. tai joskus ehkä helppoja ristikoita sellasesta lasten/nuorten lehdestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:46

Täytin tänään sudokuvihkoa ja laitoin kokeeksi meneen, jospa nappaisi 100€.
Täytän joka ilta ristikoita ja sudokuja - hyvä unilääke;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 19:55

ÄO:lleni tehtyjä on tullut ratkottuja ja lähetettyä. Pari voittoakin tullut palkinnoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 23:47

Täyttelen päivittäin. Vaikeampia en saa täyteen.Tavuristikot miellyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 23:54

silloin tällöin, en ole hyvä sinä hommassa, enkä edes sellaiseksi pyri, kunhan ajankuluksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:02

Kyllä ristikoita täyttelen tämän tästä. ostan kaupoista yleensä irtonumeroita yleensä helppoja tai helpohkoja ristikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:33

Silloin tällöin täyttelen