Käytkö kirkossa? Milloin menet seuraavan kerran?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 00:18

häät, kasteet, ripit, hautajaiset kutsusta, kerta vuoteen Cantores Minores: in joulu konsertissa

todennäköisesti seuraava kerta joulukuun alussa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 18:26

Vain juhlatilaisuuksissa. Joskus kuuntelemassa kauneimpia joululauluja. Seuraavan kerran menen kun pojantyttäreni pääsee ripille, eli ensi kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 18:37

Kävin joskus joka viikko ns."vapaisss suunnissa" mutta kun sain tarpeeksi"raamatusta päähän"noin kuvaaannollisesti niin jätin siellä käynnit.Enkä valtionkirkoissa käy kun se on niin vanhoillisen tärkeää ja"ulkokultaista".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 18:45

toivottavasti ei tule mitään syytä sinne mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 19:02

Kerran vuodessa käyn kuuntelemassa kauneimmat joululaulut. Muuten ei viime vuosina ole kirkkoon ollut asiaa, paitsi muutamat hautajaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:07

Käyn kirkossa tosi harvoin,en silti ole pakana enkä ateisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:27

joskus.. en tiedä milloin menen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 20:41

Ensi viikon maanantaina menen kirkkoon ja sitten samalla viikolla torstaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 21:24

Elokuun lopulla urkukonsertissa,seuraavan kerran ehkä Paavalin kirkkoon ennen jouluja laulamaan "Snygeimmät jouluviisut" niinku Tarja&Penttikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 23:51

Valitettavasti melkein vain ristiäisissä,rippijuhlissa,häissä ja hautajaisissa. Niin ja ne kauneimmat joululaulut ja muutama muukin konsertti. Kirkoissa kyllä poikkeilen katsomassa taidetta ja historiaa jumalanpalveluksen ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 20:26

Varmaan pitäisi käydä useammin mutta kyllä ne nuo pakolliset häät-hautajaiset ym. akselilla täälläkin pyörii.
Jotenkin on etääntynyt kun virsikirjakin piti rustata uuteen kuosiin - eihän sitä edes enään tunnista yhtään laulua mitä siellä lauletaan (paitsi kauneimmat joululaulut eikä aina niitäkään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:17

Kyllä silloin tällöin. Seuraava kerta olisi pyhäinpäivänä mutta olemme silloin Vilnassa ja lauantaina käydään kirkossa ja sytytetään kynttilät poismenneiden muistoksi (Vilnan katedraali noin parinsadan metrin päässä., heillä pyhäinpäivä on sunnuntaina).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 12:39

Minua ei saa kirkkoon muuta ku jos kutsu käy näihin yleisempiin (hautajaiset, häät jne. ) Viimeks olen ollu kirkossa maaliskuussa hautajaisissa... Sitä edellinen kerta varmaan kymmenen vuoden takainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:34

en käy kun en ole koskaan kirkkoon kuulunutkaan, ei oikein innosta siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 16:52

Käyn kirkossa konserteissa mielelläni. Varsinainen jumalanpalvelus on vähän laimea mielestäni, tai riippuu tietenkin papeista ja musiikista.