mistä saa tyhjiä olutpulloja?

Avainsanat: tyhjiä pulloja lasipullo olutpullo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2008 - 14:12

jos ansaitaksesi niitä haluat, niin festaripaikoilta
jos keräilet, osta täysi ja tyhjennä
jos meinaat täyttää omilla keitoksillasi, kysele tarvikekaupoista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2008 - 17:03

joskus on kyllä ravintolatkin myyneet ulos tyhjiä pulloja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2008 - 21:22

Joskus kun ei ole tarpeeksi ollut pulloja kun olen tehnyt simaa, niin ole mennyt lähikauppaan ja sieltä kysynyt palautuspulloja ja maksanut niistä palautupullon panttimaksun verran, sama pätee varmaankin olut/lasipulloihin?.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2008 - 13:30

Haluatko keräillä niitä?

Tampereella ainakin teekkarikasteen jälkeen pulloja on pilvin pimein kosken rannalla, ja muutenkin esim. Festareilta löytyy pljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 16:39

Keräile maanantai aamuisin tienvarsilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 25.07.2008 - 22:47

LÄHDE KERÄILEMÄÄN ESIM.TEIDENVARSILTA. MINULLA ON TUTTAVA JOKA TÄMÄNVUODEN ALUSTA ON KERÄNNYT PULLOJA TIENANNUT NIILLÄ 500 E. EIKÖS OLE VIITSELIÄISYYDESTÄ KIVA SUMMA JA PAIKAT PYSYY SIISTINÄ. VIIMME VUONNA HÄN KERÄSI TALVIRENKAIDEN HINNAN AUTOONSA, JA AUTO ON PAREMMANLUOKAN AUTO, EI MIKÄÄN LADA. KYSYMYS ON VIITSELIÄISYYDESTÄ, TIETYSTI VAATII AIKAA JA SAA AINAKIN LIIKUNTAA, PYÖRÄILLEN, KÄVELLEN...