Kuis päiväsi meni?

Lisätty: 24.10.2009 - 19:43

Minun päivä meni: ensiapuharkoissa ja sen jälkeen letkunvetoharjoitukset noin niiku iltapäivä. Lopulta kotiin ja saunaan ja sen jälkeen napsuilemaan. Kiva, kun olette täällä!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 19:07

Epätavallisen tavallinen lauantaipäivä, poikkeuksellisesti nousin ylös vasta yheksältä, sitten kaupas käynti, kissojen hoito, tiskit, vähän napsua ja telkkua, pikkusen apetta, pihan haravointia, pihatalkoitten jälkeen kävin mutustamas siel yhen grillimakkaran... ja nyt tulin just saunan lämmöstä lötköttää sohvalle... ja siin pysyn, hih.....:) Entäs itelläis kuis päivä mennynnä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 17:27

Kiitos kysymästä hyvin meni. Aamuvuorossa olin ja pientä vipinää koko päivän. Kävin vielä lenkillä töiden jälkeen metsässä hakemassa hieman katajanoksia ja kuivia heinän korsia jotka sumuttelin kultamaalilla. Vien ne aamulla töihin ruokasaliin pöydille vanhusten silmien iloksi. Nyt tuntuu, että päiväni on täysi.Sauna lämpiämään, ulos lyhtyihin tuikut palamaan ja lasiin valkkaria...iiihanaa ja voe, että on jalat kippeet päivän raveista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 17:37

Puoli tuntia sitten päättyi ihana päiväni. Telkkaria katsellen, soitellen työasioita, syöden, meilaillen ja laulaen. Nyt on loppuilta oltava toisen ihmisen ehdoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 17:43

Kaadoin pari kuivahtanutta koivua pihalta.Kävin verkoilla ilman syötävän kokoista kalaa.
Siinäpä tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 18:32

Mukavastihan tää meni. Tosin melko lyhyeksi jäi, kun tuli nukuttua liian pitkään. Mutta kaikki tarpeellinen on tehty. Nyt vaan vietän aikaani TV:n ja Napsun ääressä, välillä kissaa silitellen, milloin nyt syliin tuleekin. Melkein aina, kun sohvalle istahdan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:29

ihan hyvin.. =) ajoin kotiin hyvinkäältä, kävin ostamassa herkkuja ja lainasin muutaman leffan ja kävin kuntosalilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 20:52

Aamulla heräsin 7.55 ovikellon pimputukseen, kyllä muuten kiehahti, vaimon veli tuli kylään kahvia juomaan. Lehtiä haravoidessa ja pitkällä lenkillä kävimme, saunoen ja nyt tässä napsutellen. Muuten muistakaa siirtää kellojanne taaksepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 22:11

Kävimme vanhimmaiseni kanssa tervehtimässä lasten mummoa ja vaaria eli vanhempiani. Kävin saunassa ja tässä Napsuttelen.Ns. vapaapäivä.Ei tarvinut edes olla kuskina. Ainoa este että likka halus ajaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 00:32

nukuin pidempään kuin aikoihin, kymmeneen tai jotain sinne päin, klo 13 alkoi teatterissa 'salaa rakas' johon juuri ja juuri kerkesin' , sen jälkeen rapujuhlat tuttavaporukassa ja ajoissa kotiin

ei ihan vakkari lauantai,muttei niin ihmeen poikkeavakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:05

Minulla meni perheen kanssa päivä jyväskylässä soppailemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:35

Viikonloppu meni ainakin hyvin. oli vähän synttärikiireitä