Mikä on teidän mielestänne ihanin nimi pojalla ja tytöllä?

Minust emilia on tyttönä ihana nimi ja poikana on niklas :).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 16:30

Aleksi ja Anniina

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 16:18

Tällä hetkellä mieleeni tulee Ilari ja Riina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 16:51

Mielestäni nimet Sampo ja Aino ovat perinteisen kivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 16:57

Inka ja Sanni ovat minun mielestä ihania nimiä.

Lisätty: 24.10.2009 - 17:25

Luinpas huolimattomasti kysymyksesi. Tuli kaksi tytön nimeä laitetuksi vahingossa. Tässä sitten mieluinen pojan nimi, se on Kristian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 16:58

Tytöstä olisin halunnut Hille-Kaisa Helmiina ja pojasta Peetu Jouni Ilmari.
Ekat tietysti kutsumanimiksi väliviivoineenkin.

Jumppiksen ajatusmaailmaa lainatakseni (siis hyvillä mielin) : voishan ne olla Sadepilvi ja Lumikukka tai Lumihelmi. Tai ehkä Satu, Taru ja Loru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 17:00

Minusta melkeinpä kaikki nimet ovat kauniita omalla tavallaan. Milloin on muotinimenä Joonas, milloin Joni jne. Kaunein tytön nimi tällä hetkellä on tyttäreni nimi Kirsi Maarit. Pojan kaunein nimi voisi olla vaikkapa Tapio tai Niko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 17:01

Olisko Pyryharakka ja Pasianssi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 17:35

Tytöllä Anniina ja pojalla Jouni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 17:56

Onni ja Helmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 18:06

3 tytärtä on ja aikoinaan innokkaasti keksin nimiä urakalla,mutta eihän ne mitkään kelvanneet lasten äidille! Nuorimma nimeksi oisin halunnut SADETTA,kun säätiedoituksessa luvattiin.Vaan ei kelvannut ja sanoin eukolle,että antakoon sitten vaikka nimen Aurinko ja taisin saaha ihan traumoja.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 19:31

poika: boakai brandon (tai brandon boakai) . tyttö: maya shiloh ... tai jos en saa tyttöä niin pojasta tulee shiloh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 20:59

Pojista Robert ja Wilmer, tytöistä on pakko sanoa Oona, Maria, Tuula, Maarit, Miia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 21:51

Serge,Sacha,Julien,Bernard,Mikaela,Liona,Amelie,Nicola...en nyt tiedä onko ihanimpia,mutta jotain kehittelin mielessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 00:39

no mulle ne ovat Anu Ja Pate,
vaikka kysyisitte miksi, en selitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:07

Minusta nyt on Jade tytön nimenä kaunis ja erikoinen sekä pojalle Aleksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:35

Nanna ja Nuutti