Miksi YK'n vessoissa on paha haju?

YK'n päivä tänään 24.10.

Avainsanat: veto-oikeus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 15:01

YK:n vessoissa on paha haju, koska YK:n Turvallisuusneuvostossa on 15 jäsentä, mutta vain 5 pysyvällä jäsenellä on veto-oikeus . Hyh, Hyh!

Kysyjän kommentti

Totta kerrot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 14:40

Voisit saman tien kysyä;miks junan vessoissa on niin etova haju?Ihan sama onko pendolino tai muu ic-juna,kammottava paikka.Hyvää YKn päivää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:55

Vierailin UN:ssa NYkissä joskus 70-luvulla, enkä muista mitään mainittavaa talon vessoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 17:07

Shit happens!

Vierailkaapa itäisessä naapurissa ja ihmetelkää miksi naistenvessan reunuksella on kengän (piikkikorkoisten) jäljet. Miksi mahtaa keltsiä pislirumia olla pitkin lattioita. Tai miksi maaseudun ulkohyyskissä on mämmiä reunuksilla, niissä parikyt senttii korkeiden korokkeiden päällä, joissa jotkin ihmeellisen pienet reiän rimpulat... Ja tänään vielä liputetaan!!!

Tähän ei varmaan kuulunut vastata ihan näin, mutta tässä tuli faktaa fiktion kanssa!

Lisätty: 24.10.2009 - 22:22

Naapurikunnan nuorisosihteeri kertoi käyneensä Rajan takana. Ihmetteli, kun tyhjennystoimilla kehottivat ripeää käytöstä tiettynä kellonlyömällä. Kyseessä kaksikerroksinen kolhoositalo, jossa klosetit (siis ilman vettä) päällekkäin ja ylimmäisessä vain reiät alimpaan kerrokseen. Saattoi siis läpsähtää lätty otsaan. Tomivat edelleenkin samalla periaatteella. Veto-oikeutta ei siis tarvita. Vetovoima se on, joka tavaran alaspäin ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 17:51

Jäänyt nuo YK:n vessat käymättä, joten hajun syystä ei tietoa. Siivousongelma, viemäriongelma, mikä lie? On kai noita maailmalla muitakin huusseja jotka haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 18:06

Kun ei muista vetää oikeesta narusta??:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 18:55

Joskus vuosia sitten sain tällin päähän ja sen jälkeen ei ole haissut missään...Ei tosin ole tuoksunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 00:51

pitkään po. firmassa palvelleena sanoisin että paska haisee vessassa kuin vessassa firmasta riipummatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:25

En ole käynyt YK:n talossa joten en tiedä.