Tunnetko / tiedätkö ketään päivänsankaria ?

Tänään on Asmon päivä Tunnetko / tiedätkö ketään Asmoa kun on aika harvinainen nimi. fi.wikipedia.org/wiki/Asmo Minun ristimä nimeni on Asmo oli karjalassa hyvin yleinen kuulemma.

Ps. Liputetaanko sinun nimipäivääsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2009 - 11:05

No nyt tiedän yhden Asmon. Onnea merkkipäivän johdosta!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 10:53

Eiköhän itse kysyjä kuulu päivänsankareihin. Onnea vain nimipäiväsankarille.
PS. Kukas sen kissanhännän nostaisi ellei kissa itse. =D

Lisätty: 24.10.2009 - 10:53

Minua ei liputeta minkään merkkipäivän kunniaksi, mutta ensimmäistä lapsenlastani liputetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:37

Onnittelut, olet toiseksi ainoa tuntemani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:50

Nimipäivä onnittelut!

Suomessa on vuoden 2008 loppuun mennessä ollut kirjoilla 487 Asmoa, joista kaksi naisia
(Olisko tuo sitä kaksinaismoralismia.)

Asmo Kalpala, Tapiola-ryhmän pääjohtaja
Olisko nämä sukua?
Neste Oil Ralli - Voittajat kautta aikojen
1954 Kalpala Osmo - Kalpala Eino, Dyna Panhard
1956 Kalpala Osmo - Kalpala Eino, DKW Donau ...
www.nesteoilrallyfinland.fi/...voittajat/

Lisätty: 24.10.2009 - 14:35

Hain hesarin ja siinä sesoo että on liputuspäivä näin YK-päivänä.

Lähteet:
Wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.10.2009 - 13:08

Onnea Asmolle. En tunne yhtään Asmoa. Kiva nimi kuitenkin. Eipäs satu minun nimpparini liputuspäivälle, ei sen puoleen synttäritkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 13:28

En ole aikaisemmin oikeastaan tuota nimeä kuullutkaan. Onnea! Oma nimpparini oli pari päivää sitten. Silloin ei liputettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:02

Onnea Asmolle! Muita Asmoja en tunnekaan, mutta ystäväni Kaisu täyttää tänään 46 vuotta. Minun nimipäivänäni liputetaan satunnaisesti, sillä se osuu jounakin vuosina juuri äitienpäiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:05

Nimpparionnitteluja Asmolle;en tiedä muita Asmo-nimisiä!Liputetaanko nimipäivänäsi;ei kai?Mikä mun nimi on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:40

23 päivä oli synttärini, eli edellisenä päivänä kysymyksestä.