Miksi leipä pudotessaan on levitä(rasva) puoli alaspäin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 23:53

Tutkittu on sekin asia virallisesti.Se johtuu putoamiskorkeudesta.Eli se putoaa yleensä pöydän korkeudelta8oliko se jotain 120cm?)Mutta jos pudotat sen parista metristä niin kas kummaa,rasvapuoli jää yleensä aina ylöspäin.No,putoamismatkasta kyse kuitenkin oli ja kesällä tuli jaku tv ohjelma missä ne sitä testasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.10.2009 - 23:52

Rasvapuoli on painavampi, niin kääntyy ilmassa väärinpäin. Pelkkä oletus tämäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 02:33

Kohtalon sormi mikä kääntää leivän just voi päällepäin...

Lisätty: 24.10.2009 - 13:59

Tietty tarkoitin rasvapuoli allepäin<vähän viinissä oli joku....ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 04:38

jää paremmin roskat kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 07:56

Rasvainen puoli on liukkaami, siis piempi ilman vastus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 08:59

No siivoojan ja syöjän kiusaksi tietenkin. Olisikohan painovoima kyseessä, =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 10:17

Musta tuntuu kanssa siltä että ihan meidän kiusaksi. Tosin kun joskus käy toisinkinpäin se on kiva ylläri. Pikkulasten kanssa niitäkin sattumiakin ilmenee melkein puolet tapahtumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 10:21

Voihan se myöskin olla niin, että emme muista tai "noteeraa" niitä kertoja, jolloin leipä putoaa lattialle voideltu puoli ylöspäin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 10:53

Kumminpäin leipä putoaa on suoraa verrannollinen maton hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:32

Murphyn neljäs laki: jos joku voi päättyä nolosti niin se päättyy nolosti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:05

Joskus on sellainenkin ihme tapahtunut, että putosi rasvapuoli ylöspäin. Silloin piti kyllä huudella perheenjäsenet ihmettä katsomaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:41

no miulla lentänyt toisinkin päin maahan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 18:10

LEIPÄ EI KERKIÄ NOIN METRIN KORKEUVELTA PYÖRÄHTÄÄ TÄYTTÄKIERROSTA!!! :)