Vieläkö uskallat ajaa pyörällä, vai käytätkö pyörässäsi nastoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 23:44

uskallan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.10.2009 - 23:49

En aja syksyllä, ja kesälläkin jäi vähiin, kun alkoi polvi vihoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 00:02

Kesät talvet ajelen.Se on nyt niin hienoa ajella kun ostin pyörän jossa on akulla toimiva apumoottori ja ylämäet kulukee köykäset ja on ylpeä huristella.Kun nopeus on yli 25 km/h kytkeytyy moottori pois ja hyvä niin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 02:41

Tuon kysymyksen kuulin tänänä;uskallan sillä ajelenh issukseen ja valot(otsalampun valo) päällä eikä,pitkiä matkoja kuitenkaan.Ehka paree,et menen nukkuun sillä pitkä päivä ja sillee taklana.yms yms..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 04:44

ajelen lähes joka päivä moottoripyörällä ilman nastoja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 08:03

Ihminen on "suunniteltu" kävelemään ja sitä tulee harrastettua enempi.
Tosin kyllä täytyy alkaa liukuesteitä tossuihin suunnittelemaan. Viime talvena veti jalat alta postilaatikolle mennessä tuossa alamäessä ja tietenkin oli kädet taskussa.
Täytyi vähän aikaa kuulostella selällään onko "kaali" ehjä vielä, sen verran retvakkaan osui jäätikköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 08:56

En uskalla ajaa, tuossa se pihassa seisoo pojantyttären ajelun jäljiltä. Laitan taas talveksi seisontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:07

Toistaiseksi ajelen ihan normaaliin tapaan, "kesägummit" on alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:28

näillä leveysasteilla ei mitään ongelmia sileilläkään kumeilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:07

Uskallan, mutta sään viilentyessä kävelen mieluummin. Nastarenkaita ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 23:28

kyllä uskallan. ei ole nastoja fillarissa