Mikä on mieluisin paikkasi istua olohuoneessa, vai löhöiletkö?

Mulla on perinteinen nojatuoli josta näen päiväsaikaan ulos ja se on sopivalla etäisyydellä TV:stä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.10.2009 - 23:48

Sohvan nurkassa nökötän sellaisessa puolimakuu-asennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 23:47

en paljoa ole olohuoneessa.. makaan sohvalla jos katon telkkaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 05:08

minulla olohuone ja terassi samana tilana..yleensä oleskelen terassin puolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 08:09

Enempi tulee liikuttua tietotekniikkahuoneen ja keittön väliä, olohuone on tarpeeton, sillä illalla kun puoliyhdeksän uutiset on mennyt, pelti kiinni kaminasta ja sänkyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.10.2009 - 08:55

Toisessa äsken mainitsemista sohvista. On tullut sellainen sopivan oloinen kolo mihin rojahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 09:50

Sohvan nurkassa istun selkä suorassa,teen ristikkoa ja katson telkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:05

Istun toisella sohvalla, kunnon asennossa, en mitenkään makuuasennon suuntaan. Katse on suoraan isoon tv-ruutuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:10

Istuskelen mielelläni kiikkutuolissa, se on jotenkin niin sopiva istumismuoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:26

'rötkötys sohva' silloin harvemmin kun ryhdyn TV:n katsontaan, vanha 'laiskanlinna' lukemiseen ja toisinaan surffailuunkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:08

Jokoistun tai rötkötä sohvalla, nojatuoleja meillä ei olkkarissa olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:29

Perinteinen rötkötyslaiskanlinna lukulampun alla,TVn veivaan kaatikselle(tai kierrätyskeskukseen) kohta eli ei tarvi mööpleerata sen mukaan mitään,enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 20:30

Sohvalta yleensä katselen telkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:41

Sohva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 19:51

Lököttelen joko pienemmässä kahdesta olohuoneemme sohvista jalat tukevalla nahkaisella rahilla, tai istun rennosti punertavalla nojatuolilla. Silloinkin jalat on rahilla ja silloinkin näen sekä ulos takapihallemme, että televion ruutuun.