Miten myyristä pääsee eroon?

Myyrät tulevat aina aika ajoin, eri vuosina (mistähän sekin johtuu?), no ikäväkseni jälleen tänä vuonna ja vasta nyt tähän aikaan kesästä (no onneks vasta nyt), miten päästä eroon näistä nurmikon tuhoajista ja möykkyjen tekijöistä. Onko "tosikertomuksia elävästä elämästä", mikä siis nopein ja
tehokkain keino (ei haittaa vaikka tarjoamasi konsti veisi ne naapurin puolelle (heh, vitsi, vitsi)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.07.2008 - 16:55

Myyränkarkotin!

Myyräkarkotin lähettää ultraäänisignaaleja, jotka tunkeutuvat maaperään
ja vaikuttavat myyrien hermostoon.

tai myrkkyä:
kotiinjapuutarhaan.fi/index....yransyotti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2008 - 23:06

Muutama vuosi sitten minulle myytiin joku sellainen upeakukkainen sipulikasvi (nimi unohtunut) jonka sipuli haisi tosi pahalle. Mainospuheiden mukaan sen piti karkoittaa myyrät isolta alueelta. Ennen juhannusta kukat nyykähti yks kaks, ja kun tutkin asiaa niin huomasin että myyrät olivat syöneet sipulit. Niin että se siitä konstista.

Tosi monta vuotta sitten meillä oli Cockelspaniel, joka oli niin kiitoksen kipeä, että kehumalla sen saa tekemään mitä vaan. Yks kesäpäivä se sai vahingossa myyrän kiinni pihanmaalta ja kun sitä yhdessä tuumin naapurin kanssa oikein kehuttiin, niin se jäikin ilalla tulematta kotiin. Aamulla pihalla oli yksitoista myyrävainaata siistissä rivissä ja tosi kurainen ja uupunut koira odottamassa lisää kiitosta (ja saikin, omenapuuntaimet säästyivät sinä vuonna). Jesperi on ollut jo niin monta vuotta siellä paremmilla myyrämailla etten voi sitäkään lainata, joten toivottavasti jollakulla muulla on vähän tuoreempia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2008 - 01:28

laittaa sen myyrän karkottajan maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2008 - 17:10

Joskus oon kuullut että avonaisia pulloja suut ylöspäin myyrän reikiin niin tuuli puhaltaa pulloon ja tulee paha ääni ja se karkottas myös myyriä. Onneksi myyrät ei oo joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2008 - 16:44

Kannattaa ostaa tuholaismyrkkyä,joka on tarkoitettu myyrille.