Löytyykö taloudestasi paljonkin naapurilta lainattua?

Avainsanat: lainaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 20:08

Ei tule mieleen yhtään mitään. Toisinpäin kylläkin on kirjoja ja jokunen cd-levykin ilmeisesti jäänyt taipaleelle...

Lisätty: 23.10.2009 - 21:02

Ai niin, ilmestyhän meidän parvekkeelle joskus yläkerran naapureiden lahjoittamia ja ilman pyyntöä antamia/lähettämiä tupakantumppeja..täytyykin muistaa palauttaa.
;=))

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tumppien heittäminen naapurin parveekkeelle on törkeyden huippu, myös vaarallista. Kerää vain talteen ja käy tiputtamassa postiluukusta takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 19:44

Ei sitten mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:45

pikakelauksella ei muistunut mieleen yhtään mitään lainattua,
sen sijaan aika paljon kamaa joka on lainassa jossain muualla,
eli taidan toimia enemmänkin siellä anto-lainauksen puolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:49

No ei löydy mitään. Omilla pitää pärjätä ja sitä mitä ei ole niin ei tarvitakaan tai hankitaan itse kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.10.2009 - 19:59

Jos jotain olen lainannut joskus, niin aina olen palauttanut ensi tilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 20:47

Ei löydy mitään lainattua. Omilta pojilta on lainassa jotain teletarvikkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 20:56

ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:23

ei mitään, naapuri on senverran vieras ja kaukana, ettei paljoa lainailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:29

Toisin päin kyllä,että naapureilla on minun tavaroita ja kaikkia en edes muista.Kirjoja cd levyjä ja dvd leffoja on paljon mennyt mutta niitä en kaipaakaan kun olen kerran lukenut/katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:12

Tällä hetkellä ei mitään. Lähinnä lainailemme puutarhavälineitä ja juhlia varten astioita, tuoleja ja sen sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:43

ei löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2009 - 07:29

Tällä hetkellä yksi polkupyörän riippulukko, ei muuta.