Mitä (netti)blogeihin kirjoitetaan?

Ovatko ne päiväkirjoja? Kirjoitetaanko niihin omasta elämästä? Kirjoitetaanko niihin tietyistä aiheistä?
HELPPPIIIIII, Tein juuri oman blogin, mutta mitä ihmettä sinne kirjotan???

Avainsanat: apua blogi blogit nettiblogit aiheet päiväkirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 19:29

melkeinpä mitä tahansa, muista nyt kuitenkin pitää huolta yksityisyytesi säilymisestä äläkä kirjoittele sellaisia 'salaisuuksia' joita et soisi kaikkien tietävän, eikä tietenkään muiden ihmisten kunniaa tai oikeuksia loukkaavaa, alla muutama esimerkki vähän erityyppisistä blogeista joita on tullut kirjoiteltua

valperi-ontheroad.blogspot.com/
www.rajavartija.blogspot.com/
vapautettuatavaraa.blogspot.com/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 18:29

no sinnehän voi kirjoittaa ihan mitä vaan (lakien ja hyvien tapojen puitteissa),
päiväkirjaa, mielipiteitä, yleisiä havaintoja maailman menosta, runoa tai proosaa, minkälaista ilmaisun tarvetta nyt satut tuntemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:01

Omia tuntemuksia, milelipiteitä yms. Kuvat ym havainnollistavat asiaa. Käymme mielellämme blogeihisi tutustumassa. Laitapa osoitetta tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.10.2009 - 19:37

Omista harrastuksistaan, mietteistään tai ihan mitä vaan haluaa toisille sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:23

sinne voipi kirjoittaa ihna mitä haluaa kertoa julkisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 14:15

Käy kurkkaamassa toisten blogeja, ehkä sieltä saat jotain vinkkejä. Tässä pari vinkkiä, mistä vilkaista: www.sateenkaarentaa.fi, www.sisustaina.fi. Molemmat ovat yksityisyrittäjän kotisivut, joilta löytyy myös heidän bloginsa.