Jos kaikki menee hyvin, niin huomenna tähän aikaan olen Hurghadassa ja kirkasta juomaa lasissa, maistuu kiniinille . Mutta lämpö?

Veikataanpa lämpötilaa Punaisen Meren rannalla illalla klo 18. Varmaan ainakin vähän enemmän kuin täällä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 18:11

+ 23,2 C, varaahan jotain lämpöistä päälles ettei tule vilu GT:tä lipitellessä

(ei käy kateeks, en ainakaan tunnusta, itken ihan muuten vaan)

Lisätty: 23.10.2009 - 18:33

Pipsalle : maistappa TonicWater limpsaa niin tiedät (maku kyllä paranee kun lisäät siihen giniä)

" Malarian ehkäisyyn käytetyn kiniiniä sisältäneen tonic-veden kitkerä maku sai brittiläiset siirtomaaisännät sekoittamaan siihen giniä ja näin syntyi klassikkodrinkki gin tonic."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 18:22

Miltä maistuu kiniini?

Oisko maku siis sama, kun syö katajanmarjoja???

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.10.2009 - 18:31

Tarjoaisin 32 C:sta, mutta kenties iltaa kohti hieman viilenee. Oi onnellinen. Nautihan oikein kunnolla siitä mitä sillä hetkellä siellä tunnet. Hyvää matkaa sinulle sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 18:36

Kaikki menee varmasti hyvin. Huomenna Hurghadassa on mukavan lämmintä, illallakin vielä +24° C....vähän käy kateeksi..
Hyvää matkaa ja mukavan lämmintä talvea Sinulle Hurjatta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:12

Hurghada, EG (Airport)
Päivitetty: 1 hr 7 min 28 sec ago
Clear
27 °C
Selkeää
Ilmankosteus: 61%
Kastepiste: 19 °C
Tuuli: 26 km/h / 7.2 m/s from the Pohjoisen ja luoteen välinen
Ilmanpaine: 1011 hPa (paikallaan)
Lämpötilaindeksi: 28 °C
Näkyvyys: -
Elevation: 14 m

Eli eiköhän 27 °C ole myös huomenna.

Kiniini on sekä myrkyllistä malarialoiselle että vähentää malarialle tyypillistä kylmästä värisemistä. Malarian ehkäisyyn käytetyn kiniiniä sisältäneen tonic-veden kitkerä maku sai brittiläiset siirtomaaisännät sekoittamaan siihen giniä ja näin syntyi klassikkodrinkki gin tonic.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:47

Lämmintä siellä on ainakin parikymmentä astetta. Oikein mukavaa lomaa sinulle siellä vai jäätkös sinne pidemmäksi aikaa? Minun ajatukset viivähtävät Egyptissä usein vie terveiset mukanasi sille maalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:48

no ilallahan siellä on +24,5 C, muistahan pitää lääkitys kohdallaan, hyvät reissut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:50

Kaikki menee hyvin.Lämpötila varmasti lähentelee 30astetta. Luannikast reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.10.2009 - 21:05

Vietähän leppeä talvi. Huomenna on illalla +22,5 lämmintä. Muistahan kertoilla arvasiko kukaan meistä oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:33

Koettaa tulla toimeen niiden muumioiden kanssa.
Meni huonosti kun ex kartturini ei saanut äänestettyä Pariisissa Vatasta Fia'n F1 pomoksi.
Dodt on myös toiminut suomalaisten kartturina ja tallipäälikkönä joten eiköhän tuo tuosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:11

Veikkaisin +23 astetta ja tuuli puhaltaa mereltä sopivan viileästi.... Olin siellä viime vuonna just tähän aikaan ja ilmat oli loistavat.Hauskaa matkaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 02:51

Mä taasen veikkaisin täältä Hginkeskustasta käsin aikas suloisen sopivaa terassilämpötilaa pienelle iltadrinksulle ja mietiskelyhetkelle kattojen tasalle.Voisinpa kohottaa lasi kuohuvaa teitin kanssanne,olis kiva juttu!