Onko muitakin"Napsuja kuin tämä?Äsken kirjoitin coogleen napsu ja meni naantalin koirakerhoon,vai mikä se nyt oli?

Siinä vain luki,että"hei napsulaiset"ja puhuttiin koira-asioista.Olen vielä noviisi internetin käytössä ja vain omin päin opetellut n.1/2vuotta...joten elkää hermostuko jos tyhmiä kyselen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 19:04

Myö ei hermostuta mistään. Onhan niitä muita Napsuja olemassa. Googella ja katso mitä kaikkea löytyy, no hätä. Kotiin osaa aina! Taidat olla aika ässä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 16:23

Ei olleskaan hermostuta,kait kukaan?
Tein työtä käskettyä ja napsutin myös googlen tai toiste päin,olipa muitakin napsuja liikenteessä:
www.hauva.com/gallery/v/Rakk...5.jpg.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 16:57

ja sit on tietty se yö napsu jonka voi juoda ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 17:06

kas eihän tämä Napsu ole mikään suojattu nimi tai logo, käyttää voi kuka haluaa, ja siks toisekseen toi koirakerho taitaa olla vanhempi?

Lisätty: 23.10.2009 - 17:53

NAANTALIN PALVELU- JA SEURAKOIRAHARRASTAJAT RY

www.napsu.net/

Bellapuu Napsu - kestovaippoja

www.kestovaippainfo.fi/tieto...vaipat/71/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.10.2009 - 18:25

On varmasti muitakin napsuja. Mutta jatka vain googlettamista, sieltä löytyy vaikka mitä kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:13

Aikoinani huomasin kun hain mihin firmaan tuli kirjauduttua ja hain omistajaa.
Olkoon vaikka koiramainen juttu, saa haukkua vapaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:54

haukimmat (ja karmeimmat) eksymiset kuitenkin tapahtuu kun teet jonkun kirjoitusvirheen siihen hakusanaasi, saatat löytää itsesi tosi kummallisesta seurasta, mutta muistathan että sieltä pääsee sukkelaan pois heti kun siltä tuntuu