Onko asia nyt niin, että ainakin puolet suomessa tapahtuvista raiskauksista on täysin naisen syytä??

www.iltalehti.fi/uutiset/200...6_uu.shtml

Eli, älä nainen juo kapakassa, äläkä varsinkaan hae sieltä seuraa.. Kai seuraavaksi raiskauksen tapahduttua oikeus laittaa homman naisen syyksi jos on ollu humalassa!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 14:33

Ei helvetissä se nyt naisen syy ole vaikka olisikin kännissä tai sexyissä vaatteissa tai vaillapa ihan ilman vaatteita!Oli tilanne mikä tahansa niin raiskaus on aina vakava rikos ja jos saisin päättää niin eunukiksi leikattaisi jokainen tekijä!Mrrrrr...ihan verenpaine nousee....

Lisätty: 23.10.2009 - 16:07

Mutta eihän se voi KOSKAAN olla naisen oma syy....?vaikka nyt pyytäisi viereen tuntemattoman yöksi.Typerää se toki on,mutta ei oikeuta"miestä"raiskaukseen!

Kysyjän kommentti

Juuri näin.. Vaikka alasti kulkis tuolla, niin se ei todellakaan ole käsky käydä päälle.
Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 11:12

Eipä aina kyllä pidä paikkaansa.ja raiskaus on mielestäni aivan kamala rikos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 11:19

no mitä helkuttia.. ei todellakaan ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.10.2009 - 12:34

Varmasti tuo SS:n juttu pitää paikkansa. Kyllä naiset pukeutumisellaan ja flirteillään antavat siihen aihetta. Liiallinen rohkeus, luottavaisuus sekä sosiaalisuus ovat mielestäni myöskin osasyynä tapauksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 12:46

Sen nyt varmaan jokainen ymmärtää, ettei tuntematonta tai tuttuakaan mistä ole järkevää päästää viereensä, jos ei ole aikomus harrastaa seksiä. Mutta muuten tuo on kyllä taas sitä perinteistä soopaa, että nainen käytöksellään, pukeutumisellaan ja yleensäkin ulkoisella habituksellaan antaisi selvän viestin, että on halukas seksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.10.2009 - 13:07

Omaa syytä se on silloin, kun lähtee kenen tahansa matkaan ja jatkoille tuntemattomien luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 13:14

Ruoka-ja juomapalstalla keskustellen.. ..sanon etten tiedä asiasta sen enempää, löytyneekö edes tutkimusta aiheesta.
Mutta sen näkee kun silmäilee miten esim. nuoret naiset pukeutuvat nykyään (ja osin varttuneemmatkin) niin ei yhtään ihmettele vaikka joitain impulsseja lähteekin liikkeelle.
Ihmisen olemus ja pukeutuminen myös viestii asioita. Tyhmää on myöskin lähteä kenen tuntemattoman kanssa tahansa liikkeelle.
Jos nainen on humalssa, eipä taida itsekään tiedä kuinka on käyttäytynyt.

Lisätty: 23.10.2009 - 14:54

Naiset myöskin ilmoittavat tulleensa raiskatuksi vaikka niin ei ole.Tuo määrä mikä alussa on kirjoitettu, saattaa hyvinkin pitää paikkansa. Ei kannata edesauttaa tilanteen syntymiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 13:37

Olen tullut siihen tulokseen että moni antautuu ja sitten ilmoittaa että tuli raiskatuksi. Yrittääkö saada rahaa tai jätkän "kiven sisään".
Ne ovat pimeitä jätkiä jotka tosiaan menettelee kuin Mikkelin taksirenki. Pitää vielä pälle tappaakin.

Lisätty: 23.10.2009 - 13:45

Tabekin muistelmissaan kertoi että suhde Erikkiin oli suurin munauksensa.
Eerikki viikon perästä kilpailevassa lehdessä että se oli munieni suurin elämys.

Lähteet:
Wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 15:00

Raiskaus on aina väärin . piste.
Mutta on täysin eri asia onko se naisen oma syy (kuten oli kysymyksessä )
vai ehkäistävissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 16:38

Riskikäyttäytymistä!

Riskikäyttäytymistä on se, että on sattumalta syntynyt naiseksi. Miehetkin sekoilevat, joten on naisillakin oikeus olla kännissä, pitää hauskaa jne. Eli kenenkään naisen ei tarvitse kuvitella olevansa syypää raiskaukseen...

Totta se silti on, että raiskausta voi estää. Lähes varmuudella sen estää, kun muuttaa itsensä mieheksi, erakoituu kotiinsa, yrittää olla mahdollisimman ruma ja epämiellyttävä. En tarkoita kirjaimellisesti, mutta toivottavasti ymmärsitte pointin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:44

ei tietenkään ole