Mitä aijot tänään tehdä?

Meillä tavallinen perjantai,kevyttä siivousta,pyykin pesua,ruoanlaittoa ja oleilua.

Avainsanat: koti puhtaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 11:15

Joo pyykkiä pitäs minunkin pestä ja tiskikone laittaa pesemään astiat. tänään on ollut vähän flunssainen olo et saa nähdä kuinka paljon saa aikaiseksi tänään.

Kysyjän kommentti

Flunssasi on jo varmaan parantunut,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.10.2009 - 10:13

Samoilla linjoilla meilläkin. Illalla puhelintoivekonsertin kuuntelua. Traditio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 10:29

Töistä kauppaan.Viikonlopun ostokset pojalle kotiin ja meille mökille. Sitten kotiin pakkaan mökkitavarat mukaan ja ajoilu mökille. Perillä joskus kuuden maissa. Isäntä töivottavasti saanut takan syttymään. Sitten vaan loikoilua, sanaristikkoo,makkaran paistoo,haravointia,napsuilua ja niinhän se tämäkin päivä kuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 10:38

Ennen maalla rengitkin pyhäisin ihmetteli mitä tehtäis että mainittais?
Tapetaanko talon kissa vai naidaanko emäntä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 11:07

Vähän nuhainen oli, vain lepäilen, sillä illalla teatteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 11:20

olen lappeenrannassa. Haen lapset koulusta ja sit pitäis käydä lenkillä ja suihkussa ja jossain vaiheessa lähetään Hyvinkäälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 11:41

Päivällä ihmettelen,kuten jumppis kehottaa ;-),mutta ipllä salsaamaan ja sitten iloinen soppaillanvietto ystävien kanssa,testaan VVn reseptin mukaan tehdyn maa-artisokkavalkosipulikeiton ja särpimet kanssaan(tuoretta patonkia ja hummerimoussea).Syyskauden avajaiset tulossa samalla kesäkauden lopettajaiset ennen talviaikaan siirtymistä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 12:06

Vähäsen sitä samaa mitä kysyjäkin kertoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 12:50

Istua sisällä niinkuin koko tämän syysloman ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 13:43

huilailen ja lueskelen,
mennyt viikko on ollut melko vilkasta menoa ja huomenna taas useampi tapaus sitä 'sosiaalista elämää' edessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 17:02

eilen tuli siivotux , tänään katselin pihapiiriä, et missä on ne se siisteys joka siel oli hetki sit kun haravoin ja taas on saman näköinen piha , kuin oli ennen haravointii.. mist noit koivunlehtii piisaakin .. . tv,tä ja kutomista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 19:55

Töissä tuli vietetyksi tämä päivä. Tässä kotona katsoimme elokuvan Edit Piaffista ja vieläkin nyyhkin. Katsokaa ihmeessä jos on näkemättä.
fi.wikipedia.org/wiki/Pariis...Edith_Piaf