Kun katsot tv:stä ajankohtaisohjelmaa, jossa politikot oikein kinastelevat ja puhuvat toistensa päälle, hermostutko itsekin?

Minulla joskus oikein verenpaine nousee, kun näitä ohjelmia katson. Varsinkin vaalitentit ovat joskus ihan mahdotonta inttämistä.

Avainsanat: ajankohtaisohjelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 23:35

Ainoastaan ne haastattelijat eli juontajat hermostuttaa kun sönkkäävät omiaan kokoajan väliin eivätkä anna vastata. Se on ihan oikein etää menee yleiseksi sönkkäämiseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 21:26

Hermostun ihan valtavasti en siedä riitelyä ja päälle puhumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:31

Suora vastaus: En katso, napsautan joko toiselle kanavalle tai sitten kokonaan kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:35

rupee niin paljon ärsyttämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 23:15

ei kerkeä paljon hermostua, vaihtuu kanava niin sukkelaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.10.2009 - 00:10

En hermostu, minua vain huvittaa niiden riitelyt ja toistensa panettelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 08:54

En varsinaisesti hermostu, mutta huutelen kyllä joskus "välihuutoja".
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 09:09

En hermostu mutta jos joku demari tai muu vastaava oikein räyhää ja puhuu ilman puheenvuoroa, vaihdan kanavaa. tai suljen TV:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2009 - 11:24

Olen sen verran sydänsairas, että jätän poliittiset ohjelmat katsomatta. Ihan kamalaa kuunneltavaa ja katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:45

hermostun, lapsellista käytöstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2009 - 09:29

sitten kun eksytään asialinjalta, minä eksyn kanavalta, ei tarvitse hermostua