Oliko päiväsi onnellinen? Kirjoita kolme asiaa mistä olit kiitollinen tänään.

Kategoria mikä vaan.

Lisätty: 22.10.2009 - 19:59

1. Olen kiitollinen hyvästä elämäntoveristani.
2. Tunsin kiitollisuutta mukavasta vapaapäivästä ja sain tehdyksi paljon kotitöitä.
3. Olen kiitollinen siitä, että on työpaikka johon saan aamulla lähteä.

Avainsanat: kiitollinen olla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 20:38

1. Vuosikausia olen tehnyt pätkätöitä (koko ajan samassa paikassa), nyt minut päätettiin vakinaistaa ja palkka hiukan nousee.
2. Poikani sai oikein hyvän numeron kokeista.
3. Mieheni sanoi rakastavansa minua enemmän kuin mitä muuta maailmassa.

Mariaana: kiitos hyvästä vinkistä, aionkin ainakin mielessäni tehdä tällaisen listan vaikka joka ilta!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 22.10.2009 - 20:11

1. Heräsin aamulla pitkästä aikaa pirteänä
2. Koulussa oli hauska koulupäivä
3. Sain hoidettua pari hylättyä opintoviikkoa hyväksiluvuiksi

Lisätty: 22.10.2009 - 20:11

Voisi ruveta tekeämään tätä päivittäin.. Mieli koheni kummasti. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.10.2009 - 20:29

1. Ystävieni kanssa suunniteltiin huomisia syntymäpäiviäni
2. Autoin ystävääni muutossa
3. hiustenvärjäykseni onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 20:59

1. Vietin Helsinki-päivän kävellen Kaivopuiston kauniiden talojen seassa, Stockmannilla ystävän kanssa kahvilla, ostoksilla Espalla ja sijoitin itseeni edes tämän yhden kerran !
2. Olin taloyhtiön kokouksessa, jossa tapasin uudet mukavat seinänaapurini.
3. Olen kaupunkikodissani sohvalla, koira jalkopäässä, ja kaikki on hyvin, niin hyvin kuin vai voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:10

1. Heräsin klo 9 ja totesin olevani elossa.
2. Vietin laatuaikaa nuorimman lapsenlapsen (12kk) kanssa.
3. 1.5 tuntia kiinalaista liikuntaa

ONNEA EMELLE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:14

1) Aamulla lämmitin vaimolleni leivinuunin että hän sai sinne sitten laitettua uuniruuat muhimaan.
2) Päivällä kävelimme pitkän lenkin ulkosalla.
3) Iltakirkossa kävimme iltasella, erikoinen puhuja Etelä- Suomesta oli vieraana puhumassa
elämän totuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:16

1.Olen terveempi kuin eilen.
2.Kävin tervehtimässä äitiäni sairaalassa,joka huomenna pääsee palvelukotiinsa.
3.Kävimme markkinoilla ostamassa saunapalvia ja markkina rinkeliä.Kotiin tullessamme keitimme rinkeli kahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:22

1. työpaikka
2. ihanat ystävät muistivat nimipäivänäni
2. lapset ja lapsenlapset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:40

näin kaverini. saan olla sukulaisteni kanssa. katottiin hyvä elokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 23:53

1. selvisin tästä päivästä hengissä
2. en ole yhtään niin murjotun näköinen kuin miltä tuntuu
3. tieto siitä ettei huominen päivä voi olla tätä päivää rakempi takaa rauhalliset yöunet

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.10.2009 - 10:00

1. Ystäväni muistivat minua meilein.
2. Sain tiedon että saan olkapäätuen käteeni.
3. Ajatus siitä että viikonloppu menee nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 13:16

Uudesta päivästä, uusista mahdollisuuksista, terveydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 17:19

1....kullastani joka lähti ansioon ja tulee iltasella kotiin ...
2....terveydestäni , joka ei nyt juuri ole paras mahdollinen , mutta kuitenkin parempi , kuin muutama päivä sitten..
3...kodistani jossa takassa tulilämmittää ja kisulit kehrää ....