Laitatteko itse talviset asetelmat pihalle?

Hain jäkälää ja kanervan oksia tänään metsästä

Avainsanat: piha-asetelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 19:43

Jäkälää on miullakin kanervien kanssa kahdessa isossa vanhassa muuripadassa. Lyhtyjä siellä sun täällä ja tänään viritin Onnelaan jo pienet jouluvalot. Tai en niitä sellaisiksi nimitä, koristevalot vain jotka toimivat nyt ajastimella muutaman tunnin aamusta ja samoin illasta. Koko kasvihuone näyttää nyt aika upealle ja koristaa koko meidän pihan. Tulis vaan pieni pakkanen niin Onnelan lasiseinät tulisivat jääkukkia täyteen.

Kysyjän kommentti

Pihasi on varmaan kaunis

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 16:58

Minä vähän laitan mitään kasveja , mutta valoketjuja , erilaisia on sisälle ja ulos , vartoo muutama juttu noitien yönä , viime Halloweenina , pikkuihmiset huusivat se on mamma. ja kaiken teen että havaitsevat mamman ja muistavat leikit, tänä vuonna opetan

pirun viulun

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2009 - 19:09

Toki, toki. Ei niitä muutkaan laita, enkä ketään siihen palkkaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:08

Kanervia laitoin kaupan ruukkuineen päivineen kauniiseen koriin parvekkeelle ja terassilla. Lisäksi kynttilälyhtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:53

Jos tulee lunta paljon,teen ihan itse lumiukkoja enkä jää itse töröttämään pihalle nenä punaisena=talvinen asetelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 09:10

Kyllä laitoin ihan itse, pari Erikaa, metsästä sitä sun tätä ja hyvä tuli.