Fiktio kysymys ? pärjääkö Suomen talous ym , jos keskitetään vaan kaikki Helsinkiin, onko mahdollisuuttaa muilla alueilla?

talouselämällä on monia logistiikka menetelmällä toimivia yksiköitä vain pääkaupunki seudulla, tuotetaan ja hankitaan tuorevihannakset heitä varten ja sen saman aamun aikana se on minun ostettavissa, ne eiliset tuotteet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 17:56

Kyllä pääkaupunkilaisten mielestä. Ruoka tuotetaan kaupoissa halvemmalla Helsingissä kaikille suomalaisille.

Talous ei elätä ketään se on keinotekoinen synsteemi joka joutaa romahtaakkin.

ajattelee entinen "landepaukku" savosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 14:39

Mitenkähän noita asioita perustellaan eli oletteko muualla asuvat käyneet tarkistamassa Helsingin hinnat? Espoo, Vantaa... ei ne kaukana ole, ja siellä Jumboa ja "Bimboa"... enkä usko että hinnat heti kallistuu kun helisngin raja ylitettään.
Ruoka on kallista ostettuna Helsingissä kun ostaa ns. tuoretta ruokaa eikä käy Lidlissä tai muissa halpakaupoissa.
Eikö maaseudulla saa ruokaa suoraan tuottajilta? Ei kait eilen kypsynyt kotimainen omena ole huomenna liian vanhaa vielä? Eikö lähiruokaa saa missään maaseudulla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 18:26

Taidan olla vähän yksinkertainen, mutta se vähä mitä ymmärsin kysymyksestä ja vastauksista sai minut hämmennyksen valtaan vaikka asunkin täällä keskitysleirissä, ja tuskinpa sillä kovinkaan suurta merkitystä on Suomen talouteen.