Onko muille auton ostajille tuottanut EU-direktiivit harmia?Meille tuottaa nyt, tilaautossamme ei ole takana 3 pisteen turvavyötä,

ja nyt tuottaa vasta harmia, kun keskimmäinen penkki on varustettu vain lanne turvavyöllä. kuukausi ennen auton rekisteriöintiä olisimme välttyneet tältä harmilta ja nyt vielä anomme , pyydämme , uhkailemme että maahantuoja sen erikoisluvan hakee ja katsastuksesta läpi pääsisimme minun autoni kanssa, 3 kerta jo kun lupasivat toimittaa sen paperin, minä en heidän virheistään enää halua maksaa, ja osa syyllinen on myös katsastus miehet aiemmalta 4 vuodelta , ketuttaa kun autossa ei muuta vikaa ole, ajettu 4v aikana 40 000KM

Lisätty: 22.10.2009 - 14:19

Ei maahantuoja ollut rekisteröinyt kaikkia istuimia 3 pistevyöllä, nyt katsastusmies löysi puutteen ja ei papereita saada katsastuksen suorittaneelle henkilölle ajoissa, me maksamme näköjään nämä maahantuojan virheet.

Avainsanat: auton katsastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 14:02

Ei ole sattunut moista riesaa kohdalle. Aikoinaan kylläkin toin ulkomailta Suomeen muuttoauton, jossa ei ollut ajovalon pesimiä (eli lampun pesimiä). Vähän aikaa siitäkin sai keskustella viranomaisten kanssa, mutta sitten hyväksyivät.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.10.2009 - 14:04

Mitä harmia se lähinnä tuottaa, ei käy ilmi kyssärissäsi. Eikö mene katsastuksesta läpi vai mikä on ongelmana. Onko kyse vain tila-auton turvavyömääräyksistä. Itselläni on ha ja siinä on samallalailla lannevyö takana keskellä. En ole joutunut sen takia esim. katsastuksessa vaikeuksiin.