Yks uuno kysyy,sata vastaa:Miten siirtäisin digiboxilta tallennukset esim.ulkoiselle kovalevylle?

Lisätty: 22.10.2009 - 13:37

Kiitos andek,neuvokkaista ohjeista,vaihtoehdot 1+4 ei huomioida elikkä.Kiitos myös
positiivisuuden maininnasta,minkäs sille voi,että on,mutta odotinko uunosta jotakin...
oisit nyt voinu sanoa et et sä nyt niin uuno ole ;-)vitsi,vitsi.Torstai on toivoa täynnä,perjantaina se on menetty.Katsotaan,mitä kissaihmiset kertoo.

Avainsanat: tallennukset muualle digibixi rikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 13:09

Oletpa positiivinen noiden Uunojen lukumäärän suhteen!
Itselleni tulee heti mieleen seuraavia vaihtoehtoja:
1. Ostat uuden, samanmerkkisen boksin ja vaihdat kovalevyt keskenään.
2. Otat kovalevyn irti rikkinäisestä boksista, kytket sen tietokoneeseen (pöytäkoneeseen) tyhjään paikkaan. Yleensä kaapeliliitännät ovat valmiina, jos ei ole jo ehtinyt lisätä ylimääräistä kovalevyä. Digiboksien kovalevyjen tiedostojärjestelmä poikkeaa yleensä windowsin vastaavasta, mutta netistä voi imuroida laitekohtaisia, harrastajien tekemiä softia, joilla siirron pitäisi onnistua.
3. Ostat kovalevy-USB -sovittimen, esim. www.verkkokauppa.com/popups/...hp?id=1751 (ja hommaat saman softan kuin kohdassa 2). Siirrät tietokoneen kautta esim. toisen USB:n kautta ulkoiselle levylle.
4. Unohdat koko jutun...
Lisävinkkejä voi tulla sitten, kun muut kissaihmiset ovat palanneet päiväuniltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.10.2009 - 13:53

Kävin kurkkaamassa googleessa haulla: digiboxin tallennusten siirto ulkoiselle kovalevylle.
Sieltä tuli vaikka mitä, löytyisikö sieltä apua? Niin ellet ole jo siellä käynyt. Muuta en sitten tuohon kyssäriisi osaakkaan vastata.