Tuleeko selkäsi kipeäksi,jos olet liikaa vaakatasossa?

Miulla tulee.

Avainsanat: selkä kipeys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.10.2009 - 08:56

Huomenta. Samoin täällä. Ei ole auttanut sängynkään vaihto siihen hommaan.

Kysyjän kommentti

Liika luitten ja läskien päällä lepäily tekee selän kipeäksi.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 08:55

En ole huomannut tuollaista ilmiötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:04

Minä kipeydyn entisestään jos paljon makailen, ei selkä anna rauhaa, pakko nousta kävelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:15

jos makaan mahalleen ja olen samalla koneella niin selkä ja olkapääät tulee kipeeksi , muuten ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:16

Tottakai selkä kipeytyy liiasta köllöttämisestä.
Lihakset (ja nivelet) huutavat apua kun kaikensorttinen kuona pakkautuu niihin liikkumisen puutteesta - vaikka onkin vaikkapa sänkypotilaana pitää muistaa vähän liikuskella ihan siksi että aineenvaihdunta toimisi edes hitusen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:33

Kyllä pitänee paikkansa.
Muistan kun olen ollut sairaana, pedissä pitemmän aikaa, niin kyllä selkä siinä kipeytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:45

Niin pitkään en ole vielä toistaiseksi ollut vaakataossa, että olisi tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:57

Kyllä minullakin kipeytyy, jos välillä liikkuu se auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 10:31

mikähän nyt sitten olisi likaa, ei ole vielä ollut tilaisuutta lökötellä niin pitkään että olisi siitä kipiäksi tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 10:41

En ehdi varmaankaan olla liikaa vaakatasossa ei "ongelma" ei tuttu. Mutta samassa asennossa pitkiä aikoja olemalla varmasti saa vaivoja, oli asento sitten mikä tahansa.
Ihminen on luotu liikkumaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 11:41

Yöllä joutuu pakosta olemaan hetken aikaa vaakatasossa, jonka jälkeen särkee kaikkia jäseniä ja paikkoja. Olen kai 38 vuotias 68 vuotiaan vartalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 12:04

Ei ole tullut testattua ajan kanssa,mutta makuualusta vaikuttaa mulla,joskus parempi nukkua lattialla kuin liian pehmeässä petissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.10.2009 - 12:09

En ole huomannut moista. Olen vaakatasossa vain sen normaalin nukkuma-ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 18:58

Kyllä se selkä kipeytyy minullakin liiasta loikoilusta. Ei mikään asento liian pitkään ole hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.10.2009 - 20:32

ei tule