Masentaako,miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 09:12

Ehei masenna ja miksi masentaisi?
Ollaan syyslomalla mökillä luonnonhelmassa pistämässä paikkoja talvikuntoon:)
Kyllä syssylläkin on sitten kaunista! Vaikka en totisesti miksikään "syysihmiseksi" tunnustaudu.
Luonto tuntuu valmistautuvan talveen - rauhallista ja raukeaa tuntuu olevan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 06:50

Huomenta, ei masenna yhtään tällä hetkellä. Valtakunnassani kaikki hyvin. Masentaako sinua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 07:33

Eipä masenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 07:39

Ei nyt masenna, mutta huomisesta ei tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 08:17

Kyllä se aina vähän,kun työkseen pitää muita hauskuuttaa ja luulevat,että olen 24/7 iloisella päällä....;O......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 08:49

Kyllä se välillä masentaa,mutta kuitenkin tämä aamu on parempi kuin eilinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 08:51

Ei kummemmin masenna. Miksi pitäisi masentaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2009 - 08:59

Aina pieni alavire päällä, hyvä että on muistuttamassa ettei elämä pelkkää juhlaakaan ole. Miksikö masentaa, pitäisi käydy tohtorisimmeiseltä oikein kysymässä mikä olisi yhteenvedon tulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:18

aina. kaikki vaan on per*eestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:45

Ei masenna, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 10:09

En tiedä laitanko masennuksen vai väsymyksen piikkiin. Ei tahdo kunnolla kiinostaa mikään. Luulen et tää ikä minulla kun hormooni toiminta on sekaisin. Eilen ilalla sain kuiten yhden lapsenlapsen sukan valmiiksi sekä aloitettua toisen sukan vartta tekemään. Kutominen on kyllä mukavaa kudon samalla kun katson telvisiota illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 10:35

on senverran meno päällä, 'juoksuaika' , ettei pahemmin kerkeä masentumaan, toki vähän mieltä madaltaa kun aamulla on pimeää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 11:53

Yllättävä vastaus ssatulta. Itse olen vähän samoilla linjoilla tuulikki58 kanssa. Kun puoliväkisin touhuaa jotain, tulee hetkeksi parempi fiilis. Mutta pääsääntöisesti olen mieli maassa. Kai se on sitä, kun huomaa olevansa vanha ja tyhmä äijä. Napsuttelu piristää myös kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 12:09

Sanoo derrik 38v...hohhoijaa ;-)!
Ei masenna,mutta ei viihdytä tämä ilmasto,kuín pakkopullaa.Masennus on minusta niin vahva sana,kaikkoan sitä.Tänään pitäis tehdä kieliläksyt(kansalaisopiston "opiskeluja")ja illalla tunnille;sitten valmistaa VVn reseptin mukaan maa-artisokkakeittoa huomista varten.NIiden juureksien kuoriminen onkin varsinainen urakka,terapiaa mahdollista matalapainetta vastaan.Keiton valmistus taasen mielipuuhaa,ruuanlaitto on aina viihdykettä isolla Vllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.10.2009 - 12:38

Eipä masenna. Vaikka on syksy ja pimeää, niin mieli on ihan valoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 13:02

hehehe,,ei masenna

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 22.10.2009 - 13:59

Masentaa, mutta nauran murheilleni - niin muutkin tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 19:00

Eipä pahemmin. Olen syksyihminen ja tämä on minun vuodenaikaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.10.2009 - 20:32

Kyllä koska sairastan ja olen sairastanut masennusta jo monet vuoden päivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 14:23

Ei masenna. Syksy on toiminnallista aikaa.