Valkoinen sirkus alkaa tulevana viikonvaihteena, vaikuttaako päivärytmiisi?

Itse nimittäin otan kunnon asennon sohvalta, varaan jalkajakkaran jaloille, filtin niskaan jos sattuu vilu hätyyttelemään, kahvia termospulloon, laitan puhelimen kiinni ym. muuta varotoimia. Ja tallennankin vielä ne laskuttelut.

Lisätty: 29.10.2009 - 14:51

Niille muutamille jotka eivät tienneet mitä Valkoinen sirkus on niin tiedoksi: alppilajeja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.10.2009 - 23:45

Vaikuttaa, ja kovasti. Kaikki muu saa jäädä. Vain lumi, jää ja laskettelijat ovat tärkeitä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Vau, hieno huomata että joku muukin naisimmeinen on yhtä harras lajien seuraaja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 23:03

ei vaikuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 00:19

ei vaikuta, kaikki koiruudet tehdään mitä on meinattukin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 01:01

Mikä ihme valkoinen sirkus? Jos lunta tulee, tulkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.10.2009 - 01:51

ei vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 05:53

Ei vaikuta. Lauantaina ensiaputaitojen kertausharjoitukset. Kestävät useamman tunnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 06:49

Ei taida vaikuttaa, kun en nyt äkkiseltään edes hokaa mistä on kysymys. Pitää tässä herätä ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 07:30

No ehtiihän sitä sirkusta sitten myöhemmin seurata,kun tännekin tulee lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 07:45

Taitaa olla aneemiset suomalaisten osalta. Sandell ja Kalle ovat poissa, Poutiaisen kohellus ei paljon kiinnosta. Mutkamäet on näpertelyä.
Sitten kun alkaa syöksyt ja super g't niitä tulee seurattua. Huimapäisten hommaa on esim Hanenkammin syöksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 08:06

ei pahemmin vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 08:19

En edes tiedä mistä on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 08:53

Anteeksi mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 11:48

Juu,yks kans ihan äimän käkenä,ensteks oletin hirmusen lumimyrskyn tulevan(sohva,ruokajäjestelyt)mutta lopun laskuttelut vaikuttaa joltain kissalta,jota seurataan.En tiedä oikein ;-O mitä mahtaa se Ida tarkoittaa!?