Linssien hiontaa? Lisätiedoissa varsinainen kysymykseni

Tuli Eyenin konkurssipesältä kahdet kehykset ja hiomattomat linssit postissa. Ehdin nuo tilata elokuussa, eikä firma ehtinyt niitä hiomaan ennenkuin konkurssi iski. Onkohan kellään tietoa onko firmoja jotka hioisivat nuo linssit kehyksiin sopiviksi? Ja mihin hintaan? Lukemani mukaan näitä meikäläisen kohtalotovereita on ympäri Suomea jopa tuhansia, joten tässä olisi hyvä markkinarako jollekin firmalle joka linssejä osaa hioa. Jollei joku vielä ole tälläistä palvelua tajunnut tarjota

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.10.2009 - 22:05

Ainakin tuolla lähikaupassa ko. liikkeen asiakkaat siirtyivät toiselle firmalle siinä mielessä että siellä hoidettiin ne keskeneräiseksi jäänet Eyenin asiat. Voi anteeksi kun en muista mikä se oli. Yksi nimi on mielessä mutta en arvaa tarjota sitä. Sehän voi olla muualla aivan toinen firma. Käy kysymässä paikkakuntasi joltakin toiselta optikolta miten toimia. Heillä varmasti on tietoa. Olen varma että saat lasisi kuntoon ilman että palauttaisit ne. Eikö siinä ollut mitään informaatiota mukana? Itsellänikin on Eyenin lasit päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 21:35

Sinuna palauttaisin koko lähetyksen ja jättäisin tietysti myös maksamatta. Parempi kun tilaat lasit jostakin vakavaraisemmasta liikkeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 22:23

Jos ei muuta ole kuin pokiin sovittaminen tahkoa itse. Vesitahko syö hyvin lasia.
Niihin näköpintoihin ei kannata koskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 09:02

Tuolla Haukiputaalla näkyy ainakin olevan yksi. Luulisi, että melkein mikä hyvänsä optikkoliike voi (halutessaan) auttaa?

www.haukiputaanoptiikka.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 12:18

Sinuna menisin kysäsemään jostain pienestä optikkoliikkeestä(en voi esittää tässä mun mahdollisuutta...)heillä laitteet samat,mutta palvelualttiutta enempi kuin ketjukaupoissa,sanoisin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
rec
Vastattu: 23.10.2009 - 20:47

No niin meninpä sitten tekemään tunnukset :/ En voinut vastustaa kiusausta, kun huomasin, että täällä netissä puhutaan mitä sattuu. Eli siis edustan yllämainittua yritystä ja kieltämättä kuulumme Cazze-Ketjuun, tosin yritys on pieni perheyritys ja täysin yrittäjä-vetoinen/-omisteinen. Eli siis suht. isoon ketjuun kuuluva, mutta silti pieni ja ammattitaitoinen yksityisyritys (eli ei ns. "ketjukauppa", jossa asiat tehdään tietyllä "ketjun-kaavalla", me voimme tehdä mitä haluamme :) ).
Reunahiomme kaikki myymämme silmälasit, eli siis saamme linssit mallissa "Harry Potter", josta sitten hiomme ne sopiviksi asiakkaan valitsemmiin sankoihin hänen henkilökohtaisilla mitoillaan.Toki tarjoamme ammattitaitoamme myös muille, jos sitä tarvitaan. Tässä tapauksessa esimerkiksi entisille Eyenin asiakkaille, lähetä s-postia niin voin kertoa meidän taksamme reunahionnasta. terv. Riku / Haukiputaan Optiikka