Kiitoksia napsulaisille kaikille onnitteluista!

-Nyt sitä ollan tosiaan päässyt ukiksi ensimmäistä kertaa. Poikani ja hänen vaimosa oma tyttö on nimeltään Oona Maria, erittäin vilkas ja suloinen nyt hänellä on ikää 5 viikkoa. Toivon hänelle hyvää elämää vanhempiensa kanssa.
-Minä joskus mietin napsulaisia niin että olemme yhtä perhettä, napsulaiset kaikki on ystävällisiä toisia kohtaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 08:39

Onnea vaan vielä kerran sinne kaikille ja halaus ukille. Tunne on varmasti mahtava. Kyllä napsulaiset myötäelävät niin ilossa, kuin surussakin ja mielestäni on erittäin hyvä asia, että yhteishenki on kehittynyt tällaiseksi. Otetaan osaa, kannustetaan ja neuvotaan jokainen parhaamme mukaan. Minun elämä ainakin olisi tällä hetkellä hyvin yksitoikkoista ellei olisi tätä Napsua. Kuulehan ukki siellä: jos tykkäät kirjoitella niin osta pieni kaunis vihko tai kirja johon pistät ylös tunnelmiasi, tuntemuksiasi yms. vuosien varrelta seuratessasi pienokaisen varttumista nuoreksi neidiksi ja kun tämä Oona on iso niin annat hänelle lahjaksi tällaisen tunnekirjasen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 23:32

Kiitos kiitos ja onnea vielä kerta uudelle ukille!Jostain luin perhetapahtumasta,mutta en päässyt ajallaan onnittelemaan.Varmasti tulee uuden perheenjäsenen myötä uutta virtaa lähiympäristöön,luulisin,ovat ainaskin kertoneet näin;kaverit ;-).Yhtä suurta perhettähän me ollahan,kaikki tyynni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 23:34

hei mä mietin ihan samaa.. !! täällä on niin mukavaa olla kun kaikki on ihania..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 00:04

Onnea minultakin!
En ole ennen kuullut, kun en juuri ole ehtinyt napsuttelemaan.
Olet varmasti hurjan ylpeä ja syystäkin. Upea juttu kertakaikkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.10.2009 - 00:44

Vielä kerran Onnittelut ja ruusu papalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 00:57

pappa nyt sitten muistaa paapoa pikkuista ihan silleen vaan kohtuudella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 05:09

onneksi olkoon,,tervetuloa ukkikerhoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 09:02

Onnea minultakin "vastasyntyneelle ukille"! Tiedän kokemuksesta, miten mahtavan hieno tunne se on. Tuo Mariaanan antama vinkki muistiinpanovihkosta tai -kirjasta on hyvä. Minullekin aikoinaan yksi työkaveri neuvoi panemaan muistiin (ainakin) ensimmäisen lapsenlapsen tekemiset ja varsinkin sanomiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:27

Onnea ukille ja pinelle peheen lisälle.Iloisena odottelen lapsenlapseni syntymää mikä pitäs tapahtua maaliskuussa ensi vuonna.Tämä olis sit jo toinen lapsenlapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:50

Onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 13:29

Sillalailla, mulla on pikkuisen aukkoja sivistyksessa, silla olen harvoin netilla.
Paljon onnea ja hauskoja hetkia lapsen kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.10.2009 - 13:53

Onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 18:21

Paljon onnea ukille ja kaikkea hyvää pienelle Oona Marialle ja vanhemmilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:28

Onnea Ukille ja koko perheelle ! Nyt alkaakin aivan uusi elämä, kun on perheessä uusi pieni lapsi. Niiden seuraamiseen ei sitten kyllästy koskaan. Nukkuessaan ne ovat suloisimmillaan, mutta herättyään aivan ihmeellisä ! Niin se vaan on. Terveisin kahden pienen poikalapsen isoäiti.