onko kukaan kiinnostunut ostamaan fiat tipo 1,4 1989 peräkopissa on reikä eikä ole katsatettu etu laakeri on väljä kuskin puolen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2009 - 06:29

Kuvauksen perusteella kuulostaa puhtaasti ongelmajätteeltä. Taitaapi oikeesti olla niin, että joudut itse maksamaan, jos meinaat eroon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 00:04

Ainahan voi kysyä,mutta mielestäni tämä ei ole mikään ostaa ,myy,vaihtaa ja varastaa palsta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 00:06

tää on vähän huono kauppasivu (taitaa muuten pikkasen poiketa säännöistäkin) ja toisaalta ei kuulosta oikein kehuttavalta toi sun tavaraskaan, kokeile huutonettiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 00:19

www.nettiauto.com/fiat/tipo/...p;yto=1990
Laita autosi noiden jatkoksi, niin saatat päästä siitä eroon. Loppunut leima ei ole kyllä mikään myyntivaltti, joten hinnan pitää olla kohtuullinen.
Täällä saattaisi olla eräs, joka voisi olla kiinnostunut peltoautosta. Kyseli ruohonleikkuria kilpa-ajokiksi. Nyt voisi kori päälle kelvata? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 07:55

Fiat' tia ennen mainostivat; "Eniten levinnyt Suomen maanteille", taitaa pitää paikkansa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:22

Kuka hullu nyt rikkinäisen auton ostas, joka on vielä ruostunut puhki??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 11:52

Taitaas olla raakattu pois keltaisesta porssista,nettiauto ym.saitilta,saahan sitä pyytää eri asia maksaako kukaan tai edes hakee pois...arvaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 21:31

Kerro ihmeessä meille napsulaisille, jos saat sen myytyä. Aika toivottomalta kuulostaa yrityksesi. Ehkä jollekin alaikäiselle peltoautoksi, vai mitä meinaat ?