Miten hillitä voimakasta syljeneritystä?

Lisätty: 20.10.2009 - 14:54

Ehkä minä joskus kuolaan enemmän kuin tuo sakemannini herkkupalojen edessä, mutta ongelma on lähinnä ilman herkkupaloja itselläni.

Lisätty: 20.10.2009 - 14:56

Kiitos valperi, ei auta nielekseminenkään.

Lisätty: 20.10.2009 - 17:16

Kiitos kissanainen. Vastauksesi perusteella älysin katsoa fibrolääkitykseni sivuvaikutuksia uudemman kerran - bingo!

Avainsanat: syljeneritys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 16:18

Jotkut lääkkeet voivat aiheuttaa myös kyseistä oireilua.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuosta älysin katsoa lääkkeiteni sivuvaikuksia uudemman kerran ja sieltähän se syyllinen löytyi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 14:37

Onkos nyt kyseessä oma vai koirulin syljeneritys.Sakemannit yleensä kuolaa vaan tosi herkkupalan edessä,eivät muuten.Jos ylenmääräistä ota yhteys eläinlekuriin,jos vaikka vatsavaiva vaivaa ja sitä kautta sylki erittyy voimakkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:41

jos taas on kyse sinusta itsestäsi, aiheesta jotain löytyy juttua

plaza.fi/ellit/liikunta-ja-t...jeneritys#

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:34

Olen kauan kärsinyt vähäisestä syljen erityksestä ja se on tosi inhottavaa sekä hampaille huonoa ja ruuan sulatuksellekaan ei hyvä.Ilmeisesti nukun suu auki kun nenä kroonisesti tukossa.Yleensä lääkkeet myös kuivattaa suun.