Miksi suomalaiset valittavat niin paljon ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2008 - 17:09

Luulen (taas siis vaan luulen), että kaikki eivät ole tasa-arvoisia tässä suomenmaassa,
tuntevat kohtelun epäoikeudenmukaiseksi, vaikka yrittävät mielestään kaikkensa ja silti saa vaan lokaa silmilleen. Mutta meillä kaikilla on mielestäni vastuu toisistamme, joten arvelisin, että jos kannustamme ja tuemme toisiamme myös henkisesti (myötäeläen, ei säälien) ja annamme kaikille sen ihmisarvon mikä kuuluukin ihmiselle/yrittämiselle elää, vaikka kaikki ei oliskaan niin just kuin mediat meille
toitottaa: vain menestyvät pärjäävät!, ja nuoret ja kauniit (mitenkään heitä väheksymättä).
Tehdään elämästä elämänarvoista elämällä se täydesti nauttien muiden seurasta, saaden ja
antaen, niin voimme itsekin arvostaa sen jälkeen itseämme ja toisiamme.
Hypätään pois oravanpyörästä, sillä raha ei ratkaise kaikkea, ennenmikin ainakin minä haluaisin
ystäviä, joihin voi luottaa, ovat aina tukena kun tarvitaan niin ilossa kuin murheessakin. Kerranhan täällä vaan palloillaan, joten tehdään se edes kunnolla, jookos?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2008 - 01:31

Yksi tapa purkaa ahdistusta ja hakea myötätuntoa niiltä, joilla herkkyytä sellaiseen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2008 - 11:00

Se nyt on vaan suomalaisten tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2008 - 13:59

Meillä on niin huonot olosuhteet. Hyvä maa optimisteille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2008 - 09:42

nurina on niin kivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2008 - 10:03

muuten olen sitä mieltä etteivät suomalaiset valita yhtään sen enempää kuin muutkaan (me vain ymmärrämme paremmin näitä suomalaisia valituksia). Jos haluaa kuulla oikein jatkuvaa valitusta voi mennä esimerkiksi kuuntelemaan kun englantilaiset puhuu säästä (ja nehän puhuu siitä aina). Toki löytyy sellaisiakin kulttuureja joissa ei valiteta ollenkaan, katsotaan että valittaminen on luuserien hommaa, mutta sitten onkin edessä jo vakavammat ongelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:44

Saadakseen äänensä kuuluville. Suomalaiset ei vielä ole tajunneet, että maailmassa on miljardeja muitakin ihmisiä ja jokaisella on omat ongelmansa.